  • Data: 2011-03-15 09:29:36
    Temat: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alex Sharon wrote:

    > "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote

    > Floryda zostala przylaczona w poczet stanow mniej niz 200 lat temu
    > (1845 r.), jak wiec jego rodzina zdazyla tam zamieszkac 500 lat temu?

    A czy ja napisałem, że facet podaje się za Usańczyka albo Jankesa?
    On się podaje za prawdziwego Amerykanina.
    Z tego co mówił, to wydaje mi się, że historię Stanów
    Zjednoczonych postrzega tylko jako jeden z epizodów historii
    białego osadnictwa w Ameryce. :)
    Ściśle, to 500, to trochę licentia poetica - brzmi lepiej niż
    "czterysta kilkadziesiąt" albo "prawie pięćset" ;)
    On podawał dokładną datę, ale ja jej już nie pamiętam.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka