    From: "Alex Sharon" <a...@s...ca>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Napelnianie kufla od dolu
    Date: Wed, 16 Mar 2011 23:45:27 -0600

    "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> wrote in message
    news:gln658-lmv.ln1@tower.askar.com.pl...
    J.F. wrote:

    > Hiszpan czy Francuz ? :)

    Hiszpanem to był, ale jego (pra)^n-dziadek.

    OK Slawku.
    Dajmy juz spokoj z tym kolesiem an Florydzie.
    Poprostu zainteresowalo mnie ta 500 letnia genealogia.
    Mieszkam wparwdzie na stale w zimnej Kanadzie, ale mamy mieszkanie na
    poludnie Florydy, gdy zas bylem nieco mlodszy latalem tam co tydzien lub
    drugi familijna Cesna, teraz bywamy tam rzadziej, ale historie Florydy
    poznalem dobrze w ciagu ostatnich 25 + lat.

    Alec