    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5200cfa1$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqmbi$pol$1@node1.news.atman.pl>
    <5200e537$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqok5$pol$2@node1.news.atman.pl>
    <5200e9c8$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktqpti$pol$3@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Tue, 6 Aug 2013 17:21:55 +0200

    > A gdzie spoleczenstwo ma wpisane na siebie utrzymanie polskich
    > przedsiebiorstw?

    W polskim Prawie.

    > Czemu mieli kupowac u polskich przedsiebiorcow cos drozej skoro mogli
    > taniej?

    Bo oni to sprzedawali łamiąc prawo i okradając polski budżet, z którego
    są finansowane potrzeby społeczne.
    Okradając polski budżet, okradali kupujących oraz samych siebie.
    Ci, którzy kupowali, zadowoleni byli tak jak Ty, że udało im się kupić
    taniej niż w normalnym sklepie. Jedni robili to nieświadomie, a inni z
    premedytacją, wiedząc, ze towar jest nielegalny.

    > Nie mowiac juz o tym, ze przypisales mi okradanie
    > i doprowadzenie do takiej sytuacji, skad ta wiedza?

    Sam się przynznałeś, że jesteś oszustem podatkowym :)

    (W tym zdaniu chodziło o ZUS)
    "Przykro mi, nie place im nic i jestem z tego powodu bardzo szczesliwy.
    Nie oferuja nic, wiec za "nic" nie bede placil :-)"
    "Sam potrafie zadbac o swoje pieniadze i nie potrzeba mi do tego ZUSu."

    Problem w tym, że przyznałeś się do uzyskiwania dochodów, a każdy kto ma
    dochód ma obowiązek odprowadzać składki do ZUS lub KRUS czy to samemu
    jeżeli
    prowadzi DG, czy też poprzez pracodawcę jeżeli jest pracownikiem.

    A tu przyznajesz się oficjalnie, że przymykasz oczy na przekręty i nic
    Cię to nie obchodzi, że ktoś okrada państwo i polskie społeczeństwo.

    "Ten co robi na lewo bez faktury tez placi ZUS czy chce czy nie chce,
    wiec jaki problem?"
    "Nie interesuje mnie co on zrobi z ta kasa, to nie moj biznes."

    Tutaj przyznajesz się, że chętnie byś uczestniczył w złodziejstwie:

    "Jakby jezdzili na benzynie to pewnie bym kupowal od TIRmenow."

    > No i dlaczego 100 PLN to normalne pieniadze a 20 juz nie?

    Chyba mnie z kimś pomyliłeś.
    Nie twierdziłem, że 100zł to normalna cena, a 20 to już nie.
    Twierdziłem tylko, że nie masz podstaw uważać przedsiębiorcy za
    cwaniaka, dymacza i nieuczciwego tylko dlatego, że zaproponował Ci
    wykonanie usługi w takiej cenie, z któej wykonania mogłeś zrezygnować.
    Uważam, że zarówno 100zł jak i 20zł to uczciwe kwoty jeżeli usługa jest
    wykonana rzetelnie, a przedsiębiorca uczciwie odprowadzi od tej usługi
    podatek.

    > Nie. Robisz z siebie ofiare i uciskanego, jak wiekszosc prowadzacych
    > DG.

    Skończyły Ci się argumenty to atakujesz moją osobę.
    Dalsza dyskusja zbyteczna.