    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Naprawa zrzutów emmc
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 24 Jan 2019 09:34:09 GMT

    Witaj Sebastian Biały, 23 sty 2019 w
    news:q2ahij$qgf$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > Nie mam jak. Nie istnieje dystrybucja win live która mogła by się
    > tam odpalić lub nie posiadam takowej. Nie znam też niczego innego
    > niż linux. BSD przyznaje nie sprawdzałem bo też nie wiem co wziąć.

    Nie mam pojęcia czy będzie to jakaś różnica, ale może ten live "Sergei
    Strelec"?
    Rozumiem, że taka karta jest niewyjmowalna.
    Ale instalator windows się odpala, jak rozumiem. Może jakby dodać do
    instalki windowsa odpowiednie narzędzie konsolowe (tylko jakie?), które
    możnaby odpalić właśnie z konsoli spod instalatora win?