    From: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Następca VW CADDY. Jaki?
    Date: Wed, 6 Oct 2010 09:31:58 +0200

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i8f4kn$oth$...@i...gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Zmieniamy w firmie Caddy na coś.
    > To coś ma być mniej więcej tego samego typu jak Caddy co do wielkości i
    > pakowności ale o znacznie mniejszych kosztach serwisu szczególnie w
    > okresie
    > gwarancji.
    > Oprócz niskich kosztów serwisu równie ważne jest zawieszenie stosunkowo
    > wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
    > środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.
    >
    > Co możecie polecić?

    Teraz jest Caddy po FL i mozna kupic bez problemu 4x4.

    Za innej beczki to Berlingo ma wersje XTR, podniesiony, z plyta pod
    silnikiem i jakims tam pseudo blokowanym mechanizmem roznicowym.
    Partner zdaje sie tez jest w takiej wersji. Ale to sa tylko w wersji
    osobowej.
    W wersji blaszak jest tylko ewentualnie wzmocnione zawieszenie, wieksze kola
    i plyta pod silnikiem. Niestety ale VW jest konfigurowalny ze bajka.

    Kurde do takiej pracy to sie bierze jakiegos wola roboczego 4x4 (ale to moje
    zdanie, bo to pewnie zabudowa jakas na pace itp).

    Mozna szukac kangoo 4x4 zrobionego przez dangela.

    Vito 4x4 o ile nie zaduze.
    T5 4x4

    PZDr
    Adam