  • 1. Data: 2010-10-05 14:11:03
    Temat: Następca VW CADDY. Jaki?
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Witam.

    Zmieniamy w firmie Caddy na coś.
    To coś ma być mniej więcej tego samego typu jak Caddy co do wielkości i
    pakowności ale o znacznie mniejszych kosztach serwisu szczególnie w okresie
    gwarancji.
    Oprócz niskich kosztów serwisu równie ważne jest zawieszenie stosunkowo
    wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
    środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.

    Co możecie polecić?

  • 2. Data: 2010-10-05 15:47:32
    Temat: Re: Następca VW CADDY. Jaki?
    Od: PJ <p...@g...com>

    niemiecka poczta wybrala Renault Kangoo, tysiace ksiegowych nie moga
    sie mylic :-)

    ps tu jest link do aukcji uzywanych aut DP:

    http://www.dpfleet.de/fzv/fzbieterservlet?DMY=128628
    6219391&WCL=de_DE&MDT=dpwn&WCI=EFZ&WCE=804d6941-3296
    -429c-88e0-3816e7b67e8b

    P.

  • 3. Data: 2010-10-05 20:24:37
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
    > środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.

    Nowe Berlinga są ciut wyżej zawieszone od poprzedniego modelu.
    Jednak w terenie go nie używam, jak potrzebujesz 4x4 to Kangoo.
    Przeglądy gwarancyjne w Berlingu co 20 tyś, za 800zł

    Jacek

  • 4. Data: 2010-10-05 22:25:39
    Temat: Re: Nastepca VW CADDY. Jaki?
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > ps tu jest link do aukcji uzywanych aut DP:
    >
    > http://www.dpfleet.de/fzv/fzbieterservlet?DMY=128628
    6219391&WCL=de_DE&MDT=dpwn&WCI=EFZ&WCE=804d6941-3296
    -429c-88e0-3816e7b67e8b

    Tam jest Sprinter z 2007 roku z przebieguem prawie 600 tys. A mi nie
    dowierzaja ze robie 100 tys rocznie.

    --
    Marek P.

  • 5. Data: 2010-10-06 09:31:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wysokie i dosyć mocne. Czasami wyjazdy na bezdroża (przecinka w lesie,
    > środek pola) w celu dojazdu do podstacji trakcyjnych itp.

    Teraz jest Caddy po FL i mozna kupic bez problemu 4x4.

    Za innej beczki to Berlingo ma wersje XTR, podniesiony, z plyta pod
    silnikiem i jakims tam pseudo blokowanym mechanizmem roznicowym.
    Partner zdaje sie tez jest w takiej wersji. Ale to sa tylko w wersji
    osobowej.
    W wersji blaszak jest tylko ewentualnie wzmocnione zawieszenie, wieksze kola
    i plyta pod silnikiem. Niestety ale VW jest konfigurowalny ze bajka.

    Kurde do takiej pracy to sie bierze jakiegos wola roboczego 4x4 (ale to moje
    zdanie, bo to pewnie zabudowa jakas na pace itp).

    Mozna szukac kangoo 4x4 zrobionego przez dangela.

    Vito 4x4 o ile nie zaduze.
    T5 4x4

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-10-06 09:43:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > MAN TGA 6x4 :))
    > Sporo Hiluksów jeździ w energetyce i nie wiem czy to nie byłby najlepszy
    > pomysł.

    Kwestia jaka zabowe potrzebuja, no bo mozna np kupic Hiace 4x4.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-10-06 09:44:16
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

  • 8. Data: 2010-10-06 11:46:55
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Dzięki wszystkim za sugestie.
    Te wyjazdy na bezdroża będą sporadyczne więc napęd 4x4 chyba niezbyt
    potrzebny.
    Głównie chodziło o spory prześwit.
    Z tego co widzę to chyba będzie to Kangoo albo Berlingo.
    Dowiem się więcej na temat kosztu serwisu u dilerów bo to jest ważne
    kryterium zamiany Caddy na coś tańszego w utrzymaniu.

  • 9. Data: 2010-10-06 12:43:40
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-06 11:46, SET pisze:
> [...]
    > Dowiem się więcej na temat kosztu serwisu u dilerów bo to jest ważne
    > kryterium zamiany Caddy na coś tańszego w utrzymaniu.

    partner, od 3mcy 10k km
    jazda duzo wygodniejsza niz poprzednik (partner v1)

    przeglądy co 20k km po 800zł

    co 60k km wiekszy przeglad za 1,2k

    1,6hdi 90km przy jezdzeniu 110-120km za miastem
    do 6,1l

    jest wyżej zawieszony niz poprzednik - kraweznik nie jest taki straszny
    - tzn. nie boje sie ze spodem posmyram

    ja jestem zadowolony ze zmiany.

    --
    pozdros
    icek

  • 10. Data: 2010-10-06 14:32:37
    Od: "PH" <P...@p...news>

    6219391&WCL=de_DE&MDT=dpwn&WCI=EFZ&WCE=804d6941-3296
    -429c-88e0-3816e7b67e8b

    > Tam jest Sprinter z 2007 roku z przebieguem prawie 600 tys. A mi nie
    > dowierzaja ze robie 100 tys rocznie.

    ja robie 50kkm choć prawie nie ruszam się zza biurka :)