  • Data: 2017-06-27 12:50:43
    Temat: Re: Następny wieżowiec się spalił
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:16b4c2d0-19e5-4e88-bf18-3966ce360332@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 04:27:11 UTC+9 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:
> [...]
    -idUKL8N1JD3YI

    >Przestańcie się wreszcie podniecać tym polietylenem. On miał
    >najmniejsze znaczenie.
    >Tam na betonowej ścianie było 10 centymetrów styropianu z doskonałym
    >dopływem świeżego powietrza.

    Innymi slowy - trzeba bylo sluchac polskich budowlancow, oni by im
    pokazali jak to nalezy zrobic :-)
    Moze i dwa razy wiecej by kosztowalo, ale nie byloby milionowych strat
    :-)

    > Główna rola pianki w panelach fasadowych to ich usztywnienie do tego
    > stopnia,
    >że kiedy ogień pod nimi buchał jak w Wielkim Piecu, to strażacy nie
    >mogli tego ugasić,
    >bo woda spływała po panelach zamiast dostać się do pustki powietrznej
    >pod nimi.
    >Strumień wody był za słaby żeby taki panel złamać.

    Gwoli scislosci - tej pianki juz tam nie bylo, bo ona mieknie powyzej
    100C, a przy 200 to wyplywa gwaltownie ... i kapie w dol plonacymi
    kroplami.

    J.