    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neostrada + - wrazenia z placu boju?
    Date: Wed, 10 Jul 2002 18:53:55 +0000 (UTC)

    k...@d...net (Kerin) wrote in <aggt94$5el$1@news.tpi.pl>:

    >Moglby ktos sie podzielic jak wyglada Neo+ w boju?

    Nie wiem czy ktos ma to juz dzialajace. Ja bede mial w poniedzialek
    i wtedy cos napisze (o ile ktos mnie nie uprzedzi). Teraz mam zwykla Neo.

    >Wlasnie zamowilem sobie przejscie z SDI na NEO+ i mnie to baaardzo
    >interesuje.
    >Min.
    >1. Jakie pingi? (miedzynarodowe np. telia.net, krajowe)

    Moge Ci podac pingi z Neo 256 (Warszawa). Nie powinny sie bardzo roznic

    www.telia.net
    Statystyka badania dla 194.237.174.108:
    Pakiety: Wys?ane = 55, Odebrane = 52, Utracone = 3 (5% utraconych),
    Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 60ms, Maksimum = 80ms, ?rednia = 65ms

    www.home.pl
    Statystyka badania dla 212.85.96.1:
    Pakiety: Wys?ane = 77, Odebrane = 76, Utracone = 1 (1% utraconych),
    Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 20ms, Maksimum = 80ms, ?rednia = 28ms

    www.ipartners.pl
    Statystyka badania dla 157.25.192.146:
    Pakiety: Wys?ane = 55, Odebrane = 55, Utracone = 0 (0% utraconych),
    Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 20ms, Maksimum = 30ms, ?rednia = 20ms

    www.onet.pl
    Statystyka badania dla 213.180.130.200:
    Pakiety: Wys?ane = 52, Odebrane = 50, Utracone = 2 (3% utraconych),
    Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 20ms, Maksimum = 30ms, ?rednia = 24ms

    www.yahoo.com
    Statystyka badania dla 64.58.76.229:
    Pakiety: Wys?ane = 47, Odebrane = 46, Utracone = 1 (2% utraconych),
    Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 160ms, Maksimum = 171ms, ?rednia = 163ms

    >2. Transferki? (ile idzie upload, download w kb/s, czy zrywa/zasypiaja
    >transfery itd)

    Na Neostradzie 256 max. transfer (dl) to ok. 27 kb/s. Wynika to z
    ograniczen technologii (oprocz saych danych, przesylanych jest b. duzo
    informacji kontrolnych). Wiele slyszy sie o przepchanych laczach TPSA - ale
    tego nie widac az tak po Neostradzie. Z szybkich polskich serwerow bez
    problemu osiaga sie te 20-pare kb sciagajac 1 plik. To samo - szwedzki
    Tucows i niektore serwisy zagraniczne, szczegolnie te dzialajace przez
    Telie.

    Upload - ok. 8 kb/s.

    W Neo 512 mozna sie spodziewac podwojenia powyzszych wynikow. Wada Neo
    (i chyba wszystkich lacz asymetrycznych) jest to, ze jesli wysylasz badz
    odbierasz cos z maksymalna przepustowoscia, to w druga strone transfer
    calkowicie zamiera.

    >3. Jak to jest z tym Dynamicznym IP? (Tzn. ze za kazdym razem kiedy sie
    >polacze mam inna koncowke w ip'ku ?)

    U mnie w Neo 256 IP zmienia sie co jakies 2 tygodnie. Sa osoby, u ktorych
    zmiana nastepuje raz na 3-4 tygodnie, sa tez takie ktore caly czas maja
    to samo IP...

    Pozdrawiam,
    Wojtek