  • 1. Data: 2004-03-07 07:47:30
    Temat: Netscape ktora wersja jest najnowsza
    Od: "sebcio" <s...@w...pl>

    No bo ja sam juz niewiem czy 7.1 czy jest juz 8
    Wiem ze to glupie pytanie ale moze mi ktos odpowie
    pozdro

  • 2. Data: 2004-03-07 09:56:33
    Temat: Re: Netscape ktora wersja jest najnowsza
    Od: Ivan Aen Saevherne <i...@u...pw.edu.pl>

    sebcio <s...@w...pl> wrote:
    > No bo ja sam juz niewiem czy 7.1 czy jest juz 8
    > Wiem ze to glupie pytanie ale moze mi ktos odpowie

    odpowiedz na to jakze intrygujace pytanie mozesz uzyskac na grupach:
    alt.pl.niusy.czytniki.netscape pl.niusy.czytniki. lub tez wejsc na
    strone netscape, ewentualnie wygooglowac.

    FUT Warning

    --
    Ivan Aen Saevherne
    Ustro 120, GG 5046496

  • 3. Data: 2004-03-07 12:26:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Ivan Aen Saevherne <i...@u...pw.edu.pl> w
    artykule <news:1078653553.797365@vax.ustronie.pw.edu.pl> pisze:
    > odpowiedz na to jakze intrygujace pytanie mozesz uzyskac na grupach:
    > alt.pl.niusy.czytniki.netscape pl.niusy.czytniki. lub tez wejsc na
    > strone netscape, ewentualnie wygooglowac.
    > FUT Warning

    Wszystko pięknie, ale FUT do innej hierarchii nie zawsze przejdzie.
    I nie ma grupy pl.niusy.czytniki - jest pl.news.czytniki

    FUT oczywiście ignored.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 4. Data: 2004-03-07 13:26:07
    Od: Ivan Aen Saevherne <i...@u...pw.edu.pl>

    Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> wrote:
    > Wszystko pięknie, ale FUT do innej hierarchii nie zawsze przejdzie.

    hmmm

    > I nie ma grupy pl.niusy.czytniki - jest pl.news.czytniki

    napisalem chyba. z pamieci cyotowalem :D

    --
    Ivan Aen Saevherne
    Ustro 120, GG 5046496