    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Date: Thu, 30 Jan 2014 15:54:09 +0100

    W dniu 2014-01-30 13:33, atm pisze:

    > Moze sprawdz jak to bedzie dzialao pod tym programem:
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ji
    ubang.gopim
    > Wiem, ze to kulawe rozwiazanie i ogolnie "nie tedy droga" ale
    > przynajmniej bedziesz wiedzial czy w tej materii bruzdzi dialer.

    W zasadzie już jestem pewien, że to nie on. Ta słuchawka w Hangouts, to
    jak sobie wyobrażam, to rodzaj linku do dialera, w którym przekazuje mu
    numer telefonu do wybrania. No i przekazuje mu zły numer. Ta sama
    operacja wykonana z innego modułu (książka kontaktów, email) wywołuje
    prawidłową reakcję. Moim zdaniem wali się hangouts, który nie wiadomo
    skąd odczytuje wykasowane informacje. Nie wspominając, że ogólnie to
    bubel nie nadający się do pisania SMSów. Żadne potwierdzenia
    przeczytania MMS nie docierają, wizytówki nie dochodzą itp. Zapewne, to
    kolejna niedoróba Google, która pewnie latami będzie tam tkwiła.

    Marek