eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie... › Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać
    się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
    Date: Wed, 12 Oct 2016 21:12:36 +0200

    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    y-hazardzista-wydal-fortune-na-zdrapki-pozwal-loteri
    e/5b8y1x1

    > Z jednej strony sie chyba czepiasz, i to nieslusznie, powinno byc
    > ostrzezenie "zakup wiekszej ilosci losow grozi wiekszymi stratami
    > finansowymi" :-)

    Niektórzy, niegrający w Totka mówią, że nie płacą podatku od złudzeń. Choć
    mieszkanie, w którym jestem, zostało kupione za wygraną w Totka właśnie, na
    początku lat 70, trzeba tylko było dołożyć gdzieś jeszcze, OIDP, 1/4 tego.
    Więc sie zdarza. Dziecieciem byłem, więc mało co już pamiętam.

    > z drugiej ... jakby pomijasz druga czesc.
    > Nie wiem jaki tam regulamin tych wloskich zdrapek, ale 255 i zadnej
    > wygranej ?
    > Moze one jakies oszukane sa ?

    Statystycznie, na 100 losów w kiosku, wszystkie mogą być wygrane, a także,
    wszystkie przegrane. Kombinatoryka jest bezlitosna.

    > A to juz nie powinno byc usprawiedliwiane choroba, ani brakiem
    > ostrzezenia.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=KZa0_4B_xOc
    >
    > P.S. https://www.youtube.com/results?q=zdrapki
    >
    > Nowy sposob na zycie, czy dyskretna kryptoreklama ?

    Ja to traktuję, jako element zabawy. Reklama... bo ja wiem, reklamować coś,
    czego wizerunek jest, że "kupisz tysiąc, a i tak gówno z tego będziesz
    mieć", nie sądzę,l by był mądrym producent, który tak się reklamuje.
    Krypto...? Mnie to nie pociąga do zagrania, ale, to może dlatego, że nie
    cierpię reklamy w ogóle i nie jestem na nią podatny.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"