  • 91. Data: 2011-03-19 19:39:12
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Masz boxera w renowce ? Gratz !

    A gdzie bylo o bokserze? Przegapilem, wydawalo mi sie, ze "czterolap" to
    inne okreslenie puszki, a nie boksera.

    Jesli bylo o bokserze, a nie irydowkach, to znaczy, ze program mi cos krzywo
    drzewo wyswietla. Moj blad.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 92. Data: 2011-03-19 21:00:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-19 20:39, Ivam pisze:

    > A gdzie bylo o bokserze? Przegapilem, wydawalo mi sie, ze "czterolap" to
    > inne okreslenie puszki, a nie boksera.
    >
    > Jesli bylo o bokserze, a nie irydowkach, to znaczy, ze program mi cos
    > krzywo drzewo wyswietla. Moj blad.

    Bylo i o aucie i o boxerze. Bo sa takie auta ktore maja silnik w
    ukladzie bokser pod maska a w nich stosuje sie irydowe swiece ktore
    bardzo trudno jest wymienic.

    ufff. Teraz jasne ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 93. Data: 2011-03-19 21:52:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > bokser pod maska a w nich stosuje sie irydowe swiece ktore bardzo trudno

    Dalej nie. Wez mi powiedz co ma iryd w swiecy do wymiany tejze w bokserze
    zamontowanym w aucie? Czym sie rozni wymiana takiej swiecy w bokserze od
    normalnej swiecy w bokserze? Moze tym, ze jak jest normalna to sie czesciej
    wymienia, w zwiazku z czym dochodzi sie do wiekszej wprawy i wtedy wymiana
    zwyklej swiecy jest latwiejsza?

    A moze iryd jest dla mechanika od samochodow z bokserem, tym czym dla
    supermana krypton?

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. zalapalem juz wczesniej - jak pisalem, ze mi program zle poukladal
    drzewo. Nadgorliwy sie robisz w tym preclowaniu;)

  • 94. Data: 2011-03-19 22:00:10
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 19.03.2011 22:52, Ivam pisze:
> [...]
    > to sie czesciej wymienia, w zwiazku z czym dochodzi sie do wiekszej
    > wprawy i wtedy wymiana zwyklej swiecy jest latwiejsza?

    Zdawałeś maturę za Giertycha? W bokserze Don Pedra ciężko wymienić
    świece, więc włożył irydowe, które mają dłuższą żywotność.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 95. Data: 2011-03-20 09:35:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-19 22:52, Ivam pisze:
> [...]
    > wprawy i wtedy wymiana zwyklej swiecy jest latwiejsza?
    >
    > A moze iryd jest dla mechanika od samochodow z bokserem, tym czym dla

    Poddaje sie.

  • 96. Data: 2011-03-20 18:54:59
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > Poddaje sie.

    A co? Nie czytasz tego co pod delimeterkiem? W P.S.'ie napisalem, ze juz
    wczesniej zakumalem i ze robisz sie nadpreclowaty;)

    A zefir nastepny co nie czyta calych postow.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 97. Data: 2011-03-20 19:17:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-20 19:54, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > A co? Nie czytasz tego co pod delimeterkiem? W P.S.'ie napisalem, ze juz
    > wczesniej zakumalem i ze robisz sie nadpreclowaty;)
    >
    > A zefir nastepny co nie czyta calych postow.

    Mogles dopisac jeszcze 3 strony kropek i zrobic dopisek u sasiada 2
    pietra nizej. Wtedy by dopiero bylo czadowo !

  • 98. Data: 2011-03-20 19:25:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Intelygentny chłop nie pisze że załapał. Po prostu załapuje:-)

    --
    Grzybol

  • 99. Data: 2011-03-21 06:52:00
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-19 23:00, zefir pisze:

    > Zdawałeś maturę za Giertycha? W bokserze Don Pedra ciężko wymienić
    > świece, więc włożył irydowe, które mają dłuższą żywotność.

    Dokładnie.

    --
    pozdr
    DP