  • 41. Data: 2011-03-17 15:23:51
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** AZ
    No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia
    normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

    Jak bym widzial to byloby zal - podobnie jak koledze przy
    dystrybutorze.
    Ale na szczescie nie widze :)

  • 42. Data: 2011-03-17 15:29:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > Jak bym widzial to byloby zal - podobnie jak koledze przy
    > dystrybutorze.

    Czyli kask zakladasz dopiero na parkingu?

    > Ale na szczescie nie widze :)

    Bo mi nie zal, zawsze tankuje za dyche wiec cena paliwa mnie nie
    interesuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-03-17 15:33:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Mar 2011 14:57:58 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Watpliwa sprawa. Ja tez mam pompy paliwa, nawet dwie. Na kempingu
    > zdechlem akumulator ladowaniem komorki tak ze w nocy ledwo kontrolki sie
    > swiecily i dalo rade odpalic. Przeciez jakies paliwo w gaznikach
    > jest i silnik je zasysa, pompa(y) utrzymuja tylko cisnienie ktorego
    > mogla by niezapewnic grawitacja.

    No dobra, to moze zesmy za slabo pchali, az dziwne bo we dwojke ze
    szwagrem walczylismy z pol godziny, a skonczylo sie na zakupie kabli na
    stacji :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 44. Data: 2011-03-17 16:53:06
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Qlfon wrote:

    > Jeszcze trochę to hasło "kawasaki" będzie nakręcało większe flejmy niż
    > "olej samochodowy do moto":)

    To przez zazdrosc, nie kazdy moze jezdzic ostatnimi prawdziwymi
    japonskimi motocyklami.
    K.

  • 45. Data: 2011-03-17 17:11:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.

    Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2011-03-17 17:13:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d80dbf3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2011-03-16 15:08,
    matrixm01 pisze:
    > Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    > troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    > powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?
    > Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
    > Norbi
    > BLACK XX'03

    No. My kiedyś w paru odpaliliśmy robura na pych. Ktoś przebije?

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2011-03-17 17:25:41
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Grzybol"
    No. My kiedy w paru odpalili my robura na pych. Kto przebije?

    O czem do mlodziezy???
    BTW tera "Robur" to nazwa zwyczajowa ciezarowych mercedesow.:)

    T.

  • 48. Data: 2011-03-17 17:55:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 18:13, Grzybol pisze:

    > No. My kiedy? w paru odpalili?my robura na pych. Kto? przebije?

    Ja:-)Notorycznie pchaliśmy ciężarowego Mercedesa,miał zepsuty rozrusznik
    zdarzało się że +10t ładunku,ale palił jak złoto,na kilku metrach.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 49. Data: 2011-03-17 18:24:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów"<K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...

    No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po
    odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i
    zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna,
    prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone
    wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na
    takie zabawy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 50. Data: 2011-03-17 18:25:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-17 09:07, zan pisze:
    > kawke zx12r kilka razy palilem na "pych" bo akumulator mialem
    > padniety
    > da sie zapewniam

    Odpalales kiedys na pych duza fauke albo duze singla ? Sprobuj albo zamilcz.