  • 81. Data: 2011-03-18 19:28:43
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    Wciaz sie bawie w wypalanie gazem - zwlaszcza w
    przypadku swiecy od MZ'ty.

    Znaczy jestes w tej wiekszosci co im sie psuja swiece ???
    A internetem nie mozesz se kupic tych swiec jak by siem na ament
    zepsuly ???

    T.

  • 82. Data: 2011-03-18 20:10:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-18 17:18, Kuczu pisze:

    > Pewnie masz platyny albo irydowki. Te zyja i zyja i nie chca zdychac.

    Ee tam,platynkę załatwiłem w przepisowym czasie,oczywiście NGK,w obecnym
    samochodzie świeczki mam niewiemjakie,duża stówka już na nich pękła,może
    kiedyś wymienię:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 83. Data: 2011-03-18 20:23:44
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    5g2000vbb.googlegroups.com...
    > Znaczy jestes w tej wiekszosci co im sie psuja swiece ???

    Od 2T? Tak. I to nie tylko w MZ'cie, ale tez w Husqvarnie (pila), Oleo-macu
    (kosa).

    > A internetem nie mozesz se kupic tych swiec jak by siem na ament
    > zepsuly ???

    MZ'te mam hobbystycznie, a reszta dwutaktow ma zapasowe swiece.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 84. Data: 2011-03-18 20:56:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Ivam"
    MZ'te mam hobbystycznie, a reszta dwutaktow ma zapasowe swiece.

    Czyli jestes statystycznym userem cwajtakta z pudelkiem zapasowych swiec.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 85. Data: 2011-03-18 21:09:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    > Czyli jestes statystycznym userem cwajtakta z pudelkiem zapasowych swiec.

    Tak. I do tego statystycznie mam 3,33 nogi.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 86. Data: 2011-03-19 08:22:04
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    Tak. I do tego statystycznie mam 3,33 nogi.

    To nawet statystycznie byloby trudne do uzyskania

  • 87. Data: 2011-03-19 09:30:57
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    > Pewnie masz platyny albo irydowki. Te zyja i zyja i nie chca zdychac.

    Irydówki. A do ich wymiany trzeba niemalże wyjąć silnik.

    --
    pozdr
    DP

  • 88. Data: 2011-03-19 15:36:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    g2000vbe.googlegroups.com...
    > To nawet statystycznie byloby trudne do uzyskania

    Jak to? Wystarcze ja i dwa psy.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 89. Data: 2011-03-19 15:37:30
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Don Pedro" napisał w wiadomości grup
    > Irydówki. A do ich wymiany trzeba niemalże wyjąć silnik.

    ??? Niby czemu? Pytam powaznie - po 150kkm wyciagalem je z renowki, zebys
    sprawdzic w jakim sa stanie i nie zauwazylem zadnych problemow.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 90. Data: 2011-03-19 15:56:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-19 16:37, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro" napisał w wiadomości grup
    >
    > ??? Niby czemu? Pytam powaznie - po 150kkm wyciagalem je z renowki,
    > zebys sprawdzic w jakim sa stanie i nie zauwazylem zadnych problemow.

    Masz boxera w renowce ? Gratz !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/