  • 1. Data: 2011-03-15 18:33:29
    Temat: Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
    Od: dam252006 <dam25_2006@_NOSPAM_interia.pl>

    witam mam takie pytanie bo nie wiem co to może być może ktoś mial juz
    taki klopot, nie kreci mi rozrusznik jak włącze zaplon to strzela co jakiś
    czas w przekaźniku a jak wziąłem go na pych to motor zaczał szaleć tam
    gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć i
    wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi
    a motor mam Yamahe THUNDERCAT 98

  • 2. Data: 2011-03-15 19:02:53
    Temat: Re: Nie kreci rozrusznik strzela w przekaOEniku
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 Mar 2011 18:33:29 +0000 osobnik zwany dam252006
    wystukał:

> [...]
    > tam gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć
    > i wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi a motor mam

    zamiast się cieszyć, że zrobił Ci się upgrade do ride-and-brake-by-wire
    to narzekasz.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-03-15 19:03:57
    Temat: Re: Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "dam252006" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > witam mam takie pytanie bo nie wiem co to może być może ktoś mial juz
    > taki klopot, nie kreci mi rozrusznik jak włącze zaplon to strzela co jakiś
    > czas w przekaźniku a jak wziąłem go na pych to motor zaczał szaleć

    Do tego momentu kumam mniej-wiecej o co Ci chodzi.

    > tam gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć i
    > wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi
    > a motor mam Yamahe THUNDERCAT 98

    Z tego to juz kompletnie nic nie kumam.

    Aha. Teraz rozumiem dlaczego nie rozumiem.

    Chcesz pomocy? Napisz po polsku, tak zeby kazdy Cie zrozumial.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2011-03-15 20:00:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-15 19:33, dam252006 pisze:
> [...]
    > tam gdzie hamulce to mial gaz świateł długich wogule nie mogłem właczyć
    > i wogole wszystko sie pozminiało wie ktoś o co w tym chodzi

    Akumulator sobie naladuj losiu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-03-15 20:40:19
    Od: dam252006 <dam25_2006@_NOSPAM_interia.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > Z tego to juz kompletnie nic nie kumam.

    > Aha. Teraz rozumiem dlaczego nie rozumiem.

    > Chcesz pomocy? Napisz po polsku, tak zeby kazdy Cie zrozumial.

    no własnie cieszko to nazwać bo sam tego nie rozumiem
    bo tak jak pisałem ze jak wezme go na pych to tak jak by zglupiał motor
    wogole kazdy przycisk odpowiada czemu innemu niz powinien
    i mysle ze to moze byc przekaźnik produ ale nie chceal bym inwestowac na
    daremno a jak ty myslisz moze to byc wina przekaznika ???
    bo jak włacze zaplon to ta lanpka luzu na kokpice stopniowo sie zapala i
    jak juz sie zapali dostatecznie to ten przekaźnik pyknie

  • 6. Data: 2011-03-15 20:44:28
    Temat: Re: Nie kreci rozrusznik strzela w przekaĹşniku
    Od: dam252006 <dam25_2006@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczunapisal

    > Akumulator sobie naladuj losiu.

    no włąsnie akumlator mam git losiu
    coś z elektryka jest nie tak i wlasnie nie wiem czy to z kablami czy z
    przekaźnikiem bo tak jak pisalem wyzej ze lampka luzu jak włacze zaplon
    sie tak jakby ladowala i jak sie juz naladuje to pyknie ten przekaźnik i
    dalej lipa nie przekreci rozrusznikiem i od nowa sie laduje i tak w kolko

  • 7. Data: 2011-03-15 21:30:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-15 21:44, dam252006 pisze:

> [...]
    > dalej lipa nie przekreci rozrusznikiem i od nowa sie laduje i tak w kolko

    Skoro wiesz lepiej to baw sie dalej. Bym Ci poradzil sprawdzic klemy i
    sprawdzic miernikiem napiecie na aku ale tego nie zrobie.

  • 8. Data: 2011-03-16 08:30:13
    Od: dam252006 <dam25_2006@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczunapisal

    > Skoro wiesz lepiej to baw sie dalej. Bym Ci poradzil sprawdzic klemy i
    > sprawdzic miernikiem napiecie na aku ale tego nie zrobie.

    nie nie chodzi o to ze wiem lepiej ale tak jak pisalem na pych zapali
    tylko ze świruje np naciskam hamulec a no wchodzi na obroty a to raczej
    chyba by nie byula wina akumlatora

  • 9. Data: 2011-03-16 10:50:03
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "dam252006" :

    < strzela co jakiś czas w przekaźniku

    Akumulator do sprawdzenia: naładowania / wymiany.

    Pozdroo,
    Klarkson
    RC46 FiY

  • 10. Data: 2011-03-16 14:57:01
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "dam252006" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > no własnie cieszko to nazwać bo sam tego nie rozumiem

    Proponuje normalnie po polsku.

    > bo tak jak pisałem ze jak wezme go na pych to tak jak by zglupiał motor
    > wogole kazdy przycisk odpowiada czemu innemu niz powinien

    Masz elektryczny przycisk od gazu, albo hamulca?

    > i mysle ze to moze byc przekaźnik produ ale nie chceal bym inwestowac na
    > daremno a jak ty myslisz moze to byc wina przekaznika ???

    Jesli masz problem z podnoszacymi sie obrotami, albo zakleszczonym hamulcem,
    to na 100% nie wina przekaznika.

    Wez pokombinuj i sprobuj odpalac przez kable od samochodu ze sprawnym aku.

    I oducz sie palenia na pych - tak to motorynke se mozesz odpalac (nawet do
    tylu, jak lubisz).

    --
    pzdr:
    Ivam