  • 31. Data: 2011-12-16 06:27:48
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote:

    > a dlaczego ciężarówek?
    > Mało to w osobówkach ludzi myslących, ze jak mają zimówki, to prawa
    > fizyki ich nie dotyczą?

    Zadajesz to pytanie nie reprezentatywnej grupie. Wiadomo, że ogólnie 99%
    kierowców jeżdzi lepiej niż średnia. A tu jest elita - widzą wszystko
    dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniają
    końcówki, hamują na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z
    takimy pytaniami do bogów dróg:P

    Shrek.

  • 32. Data: 2011-12-16 09:02:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-16 06:27, Shrek pisze:

> [...]
    > dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniają
    > końcówki, hamują na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z

    LOL

  • 33. Data: 2011-12-16 11:01:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniają
    > końcówki, hamują na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z takimy

    kurde, znów o tym zapomnialem.

    Przepraszam ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 34. Data: 2011-12-16 11:19:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-12-2011 06:27, Shrek pisze:
> [...]
    > dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniają
    > końcówki, hamują na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z

    Podsumowując twoją wypowiedź - od kierowców ciężarówek, autokarów,
    operatorów ciężkiego sprzętu czy pilotów dużych samolotów pasażerskich
    nie trzeba wiele wymagać, bo na PMS ktoś się przechwalał - tak ma to sens!

    --
    Paweł

  • 35. Data: 2011-12-16 11:20:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    \>> Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać
    > Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ?

    W środku tygodnia też pijesz? ;)

    --
    Paweł

  • 36. Data: 2011-12-16 12:03:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Dec 2011 22:44:50 +0100, m...@i...pl

    > Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

    Poprawnie mówi się: "O Boorze". :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 37. Data: 2011-12-16 13:11:30
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
    >
    > Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

    No co... Megrims w ciezarowce :P

    --
    Picasso

  • 38. Data: 2011-12-16 13:24:10
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Autor wpisu tymi słowami chciał podkreślić emocje, które targnęły nim, gdy
    > oglądał ten, jakże wstrząsający, film.
    > W głowie mieszały mu się słowa uznania dla kierwcy driftującej ciężarówki
    > za kunszt niespotykany na codzień i opanowanie, wiekiej przecież, maszyny,
    > ze słowami nagany dla kierowców poruszających się w trudnych warunkach z
    > nadmierną prędkością i zachowujących zbyt małe odległości od siebie.
    > Całość owej gonitwy myśli okraszona została radością, że nie doszło do
    > niewyobrażalnej (*) tragedii, która mogłaby pociągnąć za sobą ofiary ze
> [...]

    Moja pani od polskiego napisalaby ze to wodolejstwo :)

    Megrims potrafil wyrazic to nadzwyczaj zwiezle!

    --
    Picasso

  • 39. Data: 2011-12-16 17:23:49
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-15 22:44, m...@i...pl pisze:
    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
    >
    > Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

    Fuck, na milimetry - gościu musiał dać na mszę ;)

    Pozdrawiam !

  • 40. Data: 2011-12-16 17:37:51
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    m...@i...pl wrote:
    > http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
    >
    > Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

    Ale reakcja powożącego :

    Tylko Daaa... słuszaj, cziudo!

    I tak spokojnie "Ojojojoj niczego s'iebie"...

    Gościu jakiś wyższy poziom wyluzowania osiągnął.

    \SK