  • 61. Data: 2011-12-17 02:44:08
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-17 00:19, DoQ pisze:

    > Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówką z
    > 90km/h porównywalnie jak sprawną osobówką, albo wracaj wąchać
    > podpaski.

    A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz
    się "warunkami" ...

    Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej
    od osobówki ...

  • 62. Data: 2011-12-17 10:09:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-16 22:53:57 +0000, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji

    Który z nich to kobieta?

    > Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

    Usuwasz masę z równania?
    Czyli do wzoru podstawiasz zero?

    (...weźmy bezmasową ciężarówkę, idealnie kulistą...)

    --
    Bydlę

  • 63. Data: 2011-12-17 13:40:47
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się
    > "warunkami" ...

    Znajdź sobie wreszcie ten wzór na energię kinetyczną i przestań marudzić.

    > Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od
    > osobówki ...

    Taaa... i pewnie dlatego kierowcy ciężaróweczek ciągle marudzą na
    osobówki, które wjeżdżają im przed nos i hamują przed światłami. Że już
    przez litość nie wspomnę o stabilności hamującego tira. Ale pewnie zaraz
    ktoś tu wyciągnie z dupy jakiś zupełnie nierealny przykład.

  • 64. Data: 2011-12-17 14:05:18
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-16 11:19, DoQ wrote:

    > Podsumowując twoją wypowiedź - od kierowców ciężarówek, autokarów,
    > operatorów ciężkiego sprzętu czy pilotów dużych samolotów pasażerskich
    > nie trzeba wiele wymagać, bo na PMS ktoś się przechwalał - tak ma to sens!

    Oczywiście. Widziałeś ty kierowcę dużego samolotu pasażerskiego? Jest
    oczywistym, że trzeba od nigo wymagać mniej niż od pisząceego na PMS;)

    Shrek.

  • 65. Data: 2011-12-17 14:34:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się
    > "warunkami" ...
    > Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od
    > osobówki ...

    Skoro zarzucasz mi, iż absolutnie nie mam racji to na tobie spoczywa
    udowodnienie swoich argumentów. Duże doświadczenie w jeżdżeniu tirem,
    oraz wiedza mat-fiz w małym paluszku powinny bez problemu pokazać kto tu
    ma jaja, a kto ich nie ma.

    --
    Paweł

  • 66. Data: 2011-12-17 18:28:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Dec 2011 22:01:00 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
    >prawidlowa ;-)

    Ile razy można to oglądać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 67. Data: 2011-12-19 00:45:34
    Od: "Hektor" <z...@o...pl>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał

    > przeżyłem to kiedyś,

    Ja też. Jakiś baran w dużym Fiacie zajechał z podporządkowanej drogę
    TIR-owi. Niestety, mimo srogie i śnieżnej zimy nie przyszło mu do głowy, że
    nie wystartuje dziarsko, jak to zwykle spod sklepu GS. TIR dało ostro po
    heblach i (na lekkim łuku) zaczął sunąć wprost na mnie, na przeciwległy pas.
    Pamiętam, że pomyślałem tylko "żeby się nie złamał" i minąłem go lewą
    stroną. Byłem przygotowany na to, że jeśli zacznie zarzucać przyczepą to
    wjadę do rowu, a był dość głęboki. Nie zdążyłem nawet się bać, bo trwało to
    może 4-5 sekund. Wszystko działo się jak w grze komputerowej, bez emocji i
    na zasadzie odruchów. Dopiero jak go minąłem to musiałem stanąć bo ciśnienie
    tak mi skoczyło, że ledwo widziałem. W lusterku zobaczyłem, że TIR też
    stanął. A moja 3-4 letnia córka z fotelika na tylnym siedzeniu zapytała
    "tatuś, już wysiadamy?" bo jechaliśmy przed świętami do babci...

    ZK

  • 68. Data: 2011-12-19 11:18:27
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    r...@k...pl wrote:

    > Oni tam tak mają. Wystarczy pooglądać parę "obrazków" z liveleak.

    Większość tak nie ma. Znam paru na żywo, zresztą na tych innych obrazkach zwykle
    będzie trochę "gwałtowniejsza wokalizacja" :)
    A tu głos spokojny, żadnego j... czy ch...

    > Poza tym chyba trochę też nie popisał się -- ja bym sp**** za busa na
    > wstecznym, ręcznym, bocznym - jakimkolwiek :)

    Błąd popełnił jak nie widząc co się dzieje wyjechał zza busa. Ale potem to już
    było mało czasu na myślenie -- odruchy mogły zwyciężyć (czyli "skurczył się w
    sobie" i czekał na bum). Takie reakcje to jednak zwykle trzeba choćby wstępnie
    przetrenować (choćby na sucho -- stajesz gdzieś na parkingu/bocznej drodze i
    mówisz sobie - o stamtąd leci na mnie złamany TIR -- co robię, stoper na 2s i
    jazda.

    \SK