  • 71. Data: 2013-09-26 11:43:08
    Temat: Re: Nie wolno zmuszać do denuncjowania rodziny
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 Sep 2013 11:37:41 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Oczywiście, że nie.

    > Nie, nie zakłada winy właściciela za wykroczenie. Posiadając/użytkując
    > pojazd masz pewną odpowiedzialność (i wiedzę) w zakresie jego
    > użytkowania. Jeżeli wykroczenia dopuścisz się samemu (i tak jest
    > najczęściej) to sprawa powinna być prosta i być jak najmniej upierdliwa
    > i czasochłonna dla 'organów porządkowych' - to leży w interesie
    > społeczeństwa.
    >W sytuacji gdy był to kto inny (nie chcesz mi chyba
    > napisać, że będąc właścicielem pojazdu nie masz świadomości kto go mógł
    > użytkować) to wskazujesz jego i tyle.

    znam taki przypadek znajomych z niemiec, którzy mieszkają w 4 i mają
    wspólny samochód. Używa go ten kto potrzebuje. Pokaz jak wskazać kto
    wtedy kierował? Czy słaba pamięć ma być karalna?

    >Jeżeli dana osoba się wypiera to
    > zapłacisz za pożyczanie ludziom nieodpowiedzialnym, ale oni się nauczą,
    > że nie warto cwaniakować bo zostaną bez samochodu, albo sam się
    > nauczysz, że osobom nieodpowiedzialnym i nieuczciwym się samochodu nie
    > pożycza.

    czyli jednak chcesz karać za posiadanie i użyczanie.

    ma

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2013-09-26 11:58:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-26 11:43, masti pisze:

    > znam taki przypadek znajomych z niemiec, którzy mieszkają w 4 i mają
    > wspólny samochód. Używa go ten kto potrzebuje. Pokaz jak wskazać kto
    > wtedy kierował? Czy słaba pamięć ma być karalna?

    Tak naprawdę nie interesują mnie specjalnie opowieści o czterech
    uciśnionych, którzy cierpią na amnezję. Jak mają problem to niech
    sobie zeszyt prowadzą, albo nie przekraczają przepisów. Banalne.
    A jak się któryś załapał to niech to między sobą ustalą kto.
    Mogą nawet losować co mandat. Ich wybór.

    > czyli jednak chcesz karać za posiadanie i użyczanie.

    Mylisz się - za wykroczenie i jak niżej napisałem niekoniecznie
    to samo.

    Baw się dobrze.

  • 73. Data: 2013-09-26 12:05:33
    Od: p...@g...com

    --znam taki przypadek znajomych z niemiec, którzy mieszkają w 4 i mają wspólny
    samochód. Używa go ten kto potrzebuje. Pokaz jak wskazać kto wtedy kierował? Czy
    słaba pamięć ma być karalna?

    przyklad troche kiepski bo akurat Niemcy juz rozwiazali ten megahipergalaktyczny
    problem nad ktorym tak dzielnie zmaga sie polska Temida i pms :-) jesli fotka jest
    kiepska i wlasciciel auta nie pamieta komu go powierzyl dostaje nakaz prowadzenia tzw
    Fahrtenbuch (http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrtenbuch) w ktorym to pieczolowicie
    zapisuje wszystkich kierowcow, stan licznika i inne przydatne informacje :-)

    P.

  • 74. Data: 2013-09-26 12:23:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Thursday, September 26, 2013, 11:43:08 AM, you wrote:

    [...]

    > ma

    Żeby napisać dwie litery, musiałeś zacytować całego posta z
    pierdylionem wrotek?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2013-09-26 12:25:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello przemek,

    Thursday, September 26, 2013, 12:05:33 PM, you wrote:

> [...]

    > Fahrtenbuch (http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrtenbuch) w ktorym to
    > pieczolowicie zapisuje wszystkich kierowcow, stan licznika i inne przydatne

    Tylko Niemcy coś takiego mogli wymyślić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2013-09-26 12:40:18
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2013 12:25:15 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Tylko Niemcy co� takiego mogli wymy�li�.
    >

    > --
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    >
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Pomysł mieli dobry. Jak ktoś chce z władzą grać w chuja to mu raz na to pozwolą.
    Potem ma kajecik założyć żeby drugi raz nie grał w gumki. I tak ludzkie z nich pany
    bo mogli takiego co nie pamięta kierować na specjalistyczne badania. Jak nie pamięta
    komu pożyczył samochód to może zapomnieć co oznaczają znaki. i PJ trzeba mu odebrać.

  • 77. Data: 2013-09-26 12:50:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-26, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Tylko Niemcy coś takiego mogli wymyślić.

    Ordnung musi byc!

    --
    Artur

  • 78. Data: 2013-09-26 12:51:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-26, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ordnung musi byc!

    Mnie tylko zawsze zadziwia traktowanie wszystkiego co "z zachodu"
    za superekstra.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2013-09-26 13:00:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-26 12:05, p...@g...com pisze:
> [...]
    > tzw Fahrtenbuch (http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrtenbuch) w ktorym
    > to pieczolowicie zapisuje wszystkich kierowcow, stan licznika i inne

    No proszę, nawet daleko szukać nie trzeba :)

  • 80. Data: 2013-09-26 13:10:15
    Od: p...@g...com

    Sądu Okręgowego we Wrocławiu i wygrał - kilka dni temu sąd uniewinnił go (sygn. IV Ka
    760/13).

    --Dodał, że nie sposób wymagać od właściciela, "by fakt powierzenia pojazdu innej
    osobie każdorazowo rejestrował, na wypadek gdyby osoba ta w trakcie prowadzenia
    pojazdu popełniła jakieś wykroczenie drogowe, zaś sam właściciel zostałby po kilku
    tygodniach lub miesiącach wezwany przez organy ścigania do precyzyjnego wskazania,
    komu powierzył pojazd w danym czasie".

    a tu pare km na tzw "zachod" i nagle wszystko staje sie mozliwe :-) to jak to jest
    panie sedzio ? czemu "niedasie" ?

    P.