  • 1. Data: 2010-07-14 10:55:50
    Temat: [PRESS] Jaguara Ursusem
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Fantazja mimo obostrzeń nie ginie ...

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,8134499,J
    aguar_na__alko_holu_Ursusa__Taka_impreza_ojca_i_syna
    .html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=107
    7751

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-07-14 19:20:19
    Temat: Re: [PRESS] Jaguara Ursusem
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-14 10:55, J_K_K pisze:
> [...]
    aguar_na__alko_holu_Ursusa__Taka_impreza_ojca_i_syna
    .html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=107

    Cytat:
    "Na tym sprawa się nie skończyła, bo nie dość że ciągnik był bez tablic
    rejestracyjnych, to jego kierowca nie miał uprawnień do kierowania tego
    typu maszyną. Teraz mężczyźni staną przed sądem. Grozi im do dwóch lat
    więzienia."

    Jeżeli obaj mieli kat B to obaj mieli uprawnienia na kierowanie
    ciągnikiem rolniczym...

    Lewis

  • 3. Data: 2010-07-14 19:49:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 19:20:19 +0200, Lewis napisał(a):

    > Jeżeli obaj mieli kat B to obaj mieli uprawnienia na kierowanie
    > ciągnikiem rolniczym...

    A nie jest przypadkiem tak, że B uprawnia do kierowania SAMYM
    ciągnikiem? Jestem pewien że nie można jechać z ciągnikiem z
    podczepionym czymś z tyłu, może to też działa tak, że holować nie można?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-07-14 19:55:19
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-14 19:49, MadMan pisze:

    > A nie jest przypadkiem tak, że B uprawnia do kierowania SAMYM
    > ciągnikiem? Jestem pewien że nie można jechać z ciągnikiem z
    > podczepionym czymś z tyłu, może to też działa tak, że holować nie można?

    LOL. To żeby swoim autem holować drugie, to mam robić B+E?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2010-07-14 20:36:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 19:55:19 +0200, Grejon napisał(a):

    > LOL. To żeby swoim autem holować drugie, to mam robić B+E?

    Nie, dlaczego? Niemniej ciągnikiem z przyczepą jakąkolwiek (nawet lekką)
    posiadając kategorię B jechać nie wolno, samochodem - owszem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-07-14 20:39:03
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-14 20:36, MadMan pisze:

    > Nie, dlaczego? Niemniej ciągnikiem z przyczepą jakąkolwiek (nawet lekką)
    > posiadając kategorię B

    Właśnie. Przyczepy nie możesz ciągnąć. Holować możesz.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2010-07-14 21:01:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 19:55:19 +0200, Grejon wrote:

    >LOL. To żeby swoim autem holować drugie, to mam robić B+E?

    Majac PJ B, mozesz ciagnac przyczepe za samochodem osobowym czy malym
    ciezarowym, o ile masa zestawu nie przekracza 3.5t.

    Ale za ciagnikiem mozesz ciagnac tylko przyczepe lekka.
    Na ciezsza potrzebujesz T albo B+E, albo C+E

    Tylko ze holowania innego pojazdu to chyba w ogole nie dotyczy. Tylko
    przyczep.

    J.

  • 8. Data: 2010-07-14 23:56:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:bi1s36138m1bpe1tmlscfdad99ghet83ra@4ax.com>:

    > Ale za ciagnikiem mozesz ciagnac tylko przyczepe lekka.
    > Na ciezsza potrzebujesz T albo B+E, albo C+E

    T to się robi w przypadku *2 przyczep* oraz walców i kolejek turystycznych,
    do jednej przyczepy wystarcza +E

    > Tylko ze holowania innego pojazdu to chyba w ogole nie dotyczy. Tylko
    > przyczep.

    Holować pojazdem z przyczepą (naczepa to też przyczepa) nie wolno

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]