  • Data: 2005-04-10 18:02:39
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Piotr Gnyp <t...@N...discordia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .::On Sun, 10 Apr 2005 12:49:24 +0200, in <d3b0bh$g9e$1@opal.futuro.pl>
    .::Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > IMHO ja uważam że nie powinni ponieważ nie są od tego...
    > "pocztą wysyła sie również przesyłki zawierające pornografię
    > czy nie uważacie że listonosze powinni sprawdzać przesyłki?"

    Poczta jest zaadresowana do konkretnej osoby. Grupy usenetowe są
    ogólnie dostepne - to chyba taka najbardziej widoczna różnica. Więc
    analalogia do przesyłek jest nietrafiona, juz bardziej do tablicy ogłoszeń w
    bloku/osiedlu/whatever.

    --
    mailto:http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::
    Toread@IRCNet