  • Data: 2005-04-11 20:39:13
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK - osobowość socjoapatyczna wrote:

    /ciach.../

    > pokasowano czy zaprzestano udostepniac kazdemu ???

    Wszystko jedno.

    > a zapłacisz ???

    Za dodatkowe 5-10 minut roboty dziennie ? (bo o tym mowie) Futszak, nie
    rozsmieszaj mnie :) Nie popadajmy w skrajnosci - jeszcze raz powtarzam,
    ze nie chodzi o wnikliwa analize, ale :
    - minimum dobrej woli i dzialania
    - wspolprace (czarna lista grup)
    I tyle. Bedac administratorem news-servera zadalbym sobie nieco wiecej
    pracy (sam z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych
    b. to dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie
    przyjrzenia sie temu.

    W.