  • Data: 2005-04-10 20:25:00
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Piotr Gnyp <t...@N...discordia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .::On Sun, 10 Apr 2005 22:14:22 +0200, in <60t000156bp7$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>
    .::Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > Wam się może wydaje, że administrator nie ma nic lepszego do roboty, niż
    > siedzieć i przeglądać te 100-200GB postingów dziennie? 8->>>

    NIe wiem, czy to "Wam" odnosi zahacza i mnie, ale jeżeli tak, to chcę
    zaznaczyć, że wiem, że administrator ma zwykle ciekawsze rzeczy do roboty,
    co nie oznacza, że nie można by jakiegoś adresu emailowego/innego urządzonka
    do raportowania wystawić, co by zainteresowani mogli zapracowanego admina
    zaiwadomić, że na jego serwerze znajdują się niedozwolone treści.

    --
    mailto:http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::
    Toread@IRCNet