  • Data: 2005-04-11 22:47:22
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl> writes:

    > Ale wiedzac od innych adminow i uzytkownikow, ze na grupach A, B, C i D
    > pojawia sie czesto to, co pojawiac sie nie powinno - jedna osoba
    > wzielaby to za dobra monete i ciach, 10 grup nie ma.

    A potem lament, ze ktos dowody skasowal.

    Tyle ze dziwnym trafem inni admini i uzytkownicy jakos specjalnie
    nie chca sie taka wiedza dzielic. Chyba ze nie z adminem, a z gazetami?

    > Dodatkowo krotka
    > filtracja po charakterystycznych keywordach

    A co to sa charakterystyczne keywordy? Nie wiem, nie zajmuje sie czyms
    takim.

    > i ciach - koniec roboty,
    > mozna isc na kawe.

    Kawe, to taki admin ma czasem prawie podpieta w formie kroplowki.
    W kazdym razie nigdzie w tym celu isc zwykle nie trzeba.
    --
    Krzysztof Halasa