  • Data: 2005-04-12 07:00:19
    Temat: Re: Nielegalne binaria na news-serwerach
    Od: futszaK - osobowość socjoapatyczna <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 11 Apr 2005 22:39:13 +0200, użyszkodnik Wojciech Skrzypinski 2
    <u...@h...pl> napisał:

    > Za dodatkowe 5-10 minut roboty dziennie ? (bo o tym mowie) Futszak, nie
    > rozsmieszaj mnie :) Nie popadajmy w skrajnosci - jeszcze raz powtarzam,
    > ze nie chodzi o wnikliwa analize, ale :
    > - minimum dobrej woli i dzialania
    > - wspolprace (czarna lista grup)
    > I tyle. Bedac administratorem news-servera zadalbym sobie nieco wiecej
    > pracy (sam z siebie, odrobina proaktywnosci poplaca pomimo ze niektorych
    > b. to dziwi), a bedac managerem w ISP po prostu wydalbym mu polecenie
    > przyjrzenia sie temu.

    no to postaw swoj wlasny server news, albo zatrudnij kogos, zaplac mu
    i rob jak uwazasz za stosowne i nie mow innym co maja robic, zas te
    5-10 minut darmowej roboty, baaaaa jakakolwiek darmowa robota nie
    miesci sie w planie dnia szanujacego sie specjalisty ds IT

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu
    Papiez oglaszal prawdy szlachetne, wzniosle, natchnione, zawsze ladnie brzmiace.