eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! › Re: Niemiecka myśl techniczna: p ół dniówki na wy mianę alternato ra!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemiecka myśl techniczna: p ół dniówki na wy mianę alternato ra!
    Date: Thu, 8 Nov 2018 01:32:35 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 37
    Message-ID: <ps007g$aqs$5@news.icm.edu.pl>
    References: <prkq80$9fj$1@dont-email.me> <prpg8b$hfo$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <prq18h$12j$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <prs3ul$dim$1@dont-email.me> <5be194df$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <prs636$qc4$1@dont-email.me> <prtf7k$hl9$1@dont-email.me>
    <prtfoc$h31$2@news.icm.edu.pl> <prtjnp$4rt$1@dont-email.me>
    <pru537$d78$1@news.icm.edu.pl> <prukgs$qgb$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1541637168 11100 78.10.177.126 (8 Nov 2018 00:32:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Nov 2018 00:32:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <prukgs$qgb$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643423
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-11-07 o 13:06, Pszemol pisze:
    > kk <k...@o...pl> wrote:
    >> W dniu 2018-11-07 o 03:47, Pszemol pisze:
    >>> "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:prtfoc$h31$2@news.icm.edu.pl...
    >>>> W dniu 2018-11-07 o 02:30, Pszemol pisze:
    >>>>> Odebrałem autko od mechanika...
    >>>>> Jeździ.
    >>>>>
    >>>>> Podolewali dodatkowo płynów ustrojowych.
    >>>>> Faktura zawiera dwa upusty, w sumie około $100 upustu (jeden nazwany
    >>>>> customer satisfaction discount a drugi labor discount).
    >>>>> Cała faktura na niecałe $800 brutto czyli mniej niż pierwotnie
    >>>>> obiecali -
    >>>>> ładnie się zachowali, dotrzymali słowa -
    >>>>
    >>>> Nie mieli w łikend robić?
    >>>
    >>> Tego słowa nie dotrzymali, ale dotrzymali słowa że będzie upust za to,
    >>> że nie dotrzymali pierwszego :-)
    >>
    >> Zepsuty zegarek dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę
    >>
    >
    > Mogli zachowac się jak przewidywał JF: oszacowalismy robote na $880 ale
    > samochod nie dal sie rozkrecic, trzeba bylo tu i tam palnikiem, tu i tam
    > urwane łby śrób rozwiercać i robota zamiast 4 godzin trwała 7 godzin. Więc
    > należy się $1200.
    >
    > Nie zrobili tego. Więc albo z tym czasem naprawy to była tylko ściema,
    > wymówka od złego rozplanowania napraw na szychtę lub brak mechaników albo
    > faktycznie nie radzili sobie z naprawa i rzeczywiscie trwala dłużej niż im
    > książki serwisowe podpowiadali i w tym wypadku nie zarobili na tym tyle ile
    > mogli zarobic, zwłaszcza że dorzucili dyskont.
    >

    Bardzo mnie wzrusza twoje frajerstwo :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: