eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNiemiecki fotograf pozwał Facebooka za usuwanie danych EXIF. I wygrał › Re: Niemiecki fotograf pozwał Facebooka za usuwanie danych EXIF. I wygrał
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Niemiecki fotograf pozwał Facebooka za usuwanie danych EXIF. I wygrał
    Date: Mon, 01 Apr 2019 04:14:45 GMT

    On 2019-03-25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest tez szansa, ze zmieni :-)

    Pewnie jest, ale po prawdzie, mogę sobie wyobrazić, że w wielu
    przypadkach takie coś zadziała. Ludzie, którzy nie szanuja praw
    autorskich maja tez zwykle dość ograniczone pojecie, że gdzies jest
    jakiś exif. Mówimy rzecz jasna o małych rybkach, które uzywają cudzych
    zdjęć np. do upiększenia swoich stron w tym firmowych.

    > I co teraz - kolejne kary, tym razem za ujawnianie danych osobowych,
    > np lokalizacji GPS ?
    > Czy dodatkowe okno przy dodawaniu zdjecia - co zostawic, co usunac ...

    Pewnie tak będzie najbezpieczniej, przy czym opcja podstawowa usunąć lub
    zostawić, a co najwyżej rozszerzona co zostawić. Da się z tym żyć MZ.

    No ale co ma zrobić FB z ludźmi mojego pokroju, którzy sami usuwają
    exify zanim cokolwiek wyślą do takiego serwisu? :)

    --
    Marcin