  • 271. Data: 2014-09-10 10:40:54
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 10:32:39 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zwłascza do dynamicznego ruszania ze świateł. O wyprzedzaniu nie
    > wspominając.

    Kolejny matoł bez wyobraźni za to z dynamiczną nogą i rajdowym zacięciem.
    Pomyśl jakby się ruszało ze świateł jakby *wszystkie* samochody miały ten
    sam współczynnik masy do mocy? I jaki procent wyprzedzeń nie miałby w ogóle
    miejsca?
    --
    Jacek

  • 272. Data: 2014-09-10 11:24:50
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2014-09-10, A.L <a...@a...com> wrote:

    >Nie, nie. Tutaj ludzie nie maja zajoba tylko uzywaja mozgu by pozniej
    >nie miec niepotrzebnych wydatkow...

    Tam tez maja. Skoro przez 30 lat ktos wymienial olej co chwila, lal
    "zwykly" i nie mial problemow z silnikiem - to znaczy ze dobrze robil
    :-)
    A jeszcze tatus i dziadek tak samo robili :-)

    J.

  • 273. Data: 2014-09-10 11:28:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    > Czyli za 20$ = 60zł myjnia, olej, filtry, sprawdzenie cisnienia w
    > kołach i
    > ciasteczko?
    > To i tak mega tanio!
    >
    ><https://www.chevrolet.com/certified-service/offers
    -coupons-values.html>
    >$39.95 i dodatkowo "Excludes full synthetic oil and diesel engines."

    i jeszcze **Balancing tires, tax, and more than 5 quarts of oil extra.
    Most V-6 and V-8 engines and other select vehicles require more than 5
    quarts of oil.

    Ale to ASO - w Walmarcie taniej. Chyba :-)

    J.

  • 274. Data: 2014-09-10 14:05:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Przeliczyłem na nasze.
    >Czyli za 20$ = 60zł myjnia, olej, filtry, sprawdzenie cisnienia w
    >kołach i
    >ciasteczko?
    >To i tak mega tanio!

    Duzo rzeczy w USA jest zadziwiajaco tanio, ale jednak zarobki maja
    wyzsze niz u nas.

    >Co prawda tak czy siak wymiana co 5000km jest zbedna - co 10.000
    >wystarczy
    >w zupełnosci jezeli leja mineralny ale za takie pieniadze to w sumie
    >tylko
    >czas sie traci.

    Z jednej strony tak nauczeni (tatus wymienial co 3000mil i auto sie
    nie psulo),
    z drugiej strony ... to najtanszy olej :-)

    Z trzeciej - cos sie tam zmienilo, i obecnie ich silniki jezdza na
    czym bardzo rzadkim 0W20 np..

    J.

  • 275. Data: 2014-09-10 14:21:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-10 10:40, Jacek Maciejewski wrote:

    > Kolejny matoł bez wyobraźni za to z dynamiczną nogą i rajdowym zacięciem.
    > Pomyśl jakby się ruszało ze świateł jakby *wszystkie* samochody miały ten
    > sam współczynnik masy do mocy?

    1KM na 1500kg?. Ruszałyby chujowo, a pod górkę wcale. Trolujesz, czy
    jesteś debilem?

    > I jaki procent wyprzedzeń nie miałby w ogóle
    > miejsca?

    To zależy ile osób przesiadloby się na rowery.

    Shrek.

  • 276. Data: 2014-09-10 14:30:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    > On 2014-09-10 10:40, Jacek Maciejewski wrote:

    [..............]

    Nie dokarmiaj, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 277. Data: 2014-09-10 15:09:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 14:21:29 +0200, Shrek napisał(a):

    > 1KM na 1500kg?. Ruszałyby chujowo, a pod górkę wcale. Trolujesz, czy
    > jesteś debilem?

    Właściwie powinienem cię olać bo masz niejakie kłopoty z rozumieniem
    pisanego. Ale dziś dzień dobroci dla zwierzątek to ci odpowiem. Nie
    postuluję aby wszystkie samochody miały 1 KM silnik. Postuluję aby prawo
    powodowało nieproporcjonalnie duży wzrost opłat za samochody z silnikami o
    dużej mocy. No, chyba wyczerpałem zapas dobroci. Przejdź teraz na własne
    myślenie o ile masz jakiś aparat do tego.
    --
    Jacek

  • 278. Data: 2014-09-10 15:11:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 14:30:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie dokarmiaj, proszę.

    O, Mandziejewicz się odezwał :) A przecież splonkowałeś mnie już chyba ze 3
    razy :)
    --
    Jacek

  • 279. Data: 2014-09-10 15:26:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-10 15:11, Jacek Maciejewski wrote:

    > O, Mandziejewicz się odezwał :) A przecież splonkowałeś mnie już chyba ze 3
    > razy :)

    Ale miał rację - spadaj.

    Shrek,

  • 280. Data: 2014-09-10 15:30:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    > Ale miał rację - spadaj.

    Ponieważ nie mam jak odpowiedzieć na oryginał - muszę tutaj:
    Splonkowałem ale to nie zabezpiecza przed cytatami, jełopie.

    --
    Best regards,
    RoMan