  • Data: 2018-11-20 23:27:50
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 10:58:08 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > fakt ze tego typu gnidy stanowia dolny odsetek 10% usenetu jest faktem i probowani
    uczenia ich normalnosci (czego probuje godek) ma takie szanse powoedzenie jak
    wpuszczanie czerwonopyskiego plujacego na podloge dresa (lub dresow) na wyklad z
    filozofii

    Jakiś czas temu głośno było o rosyjskich trollach, którzy
    poruszali na forach temat szczepionek, po to tylko, żeby skłócać
    ze sobą ludzi.
    Czasem sobie myślę, że osoby, które tutaj wyjeżdżają z obraźliwymi
    tekstami, robią to celowo, żeby sprowadzić dyskusje do poziomu
    rynsztoku - żeby owocne dyskusje nie dochodziły do skutku.

    Nie jest to co prawda zbyt prawdopodobne, ale daje odmienną perspektywę,
    i uświadamia, że najlepsze, co możemy robić, to ignorować zaczepki
    takich osób.

    Z drugiej strony, oczernianie (w rodzaju snucia insynuacji
    o "spędzaniu czasu z nieletnimi dziewczynkami"), choć niewątpliwie
    świadczy o debilizmie oczerniającego, może mieć poważne konsekwencje
    dla osoby oczernianej (przychodzą na myśl samosądy, które miały
    miejsce w Indiach albo Ameryce Południowej na skutek propagacji
    fake newsów), i może nawet byłoby wskazane zgłaszanie takich
    incydentów do sądu.