  • Data: 2016-09-13 14:53:26
    Temat: Re: Nikon - podwójny obraz
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-10 o 13:28, KK pisze:

    > To jest typowe przy zdjęciach z aparatów cyfrowych.
    > Naświetlanie jest ciągłe ale odczyt z matrycy
    > nie. Stąd takie efekty.

    Sprawdziłem kilka razy, ale już nie uzyskałem takiego
    efektu. Przygotowałem filmik do testów:
    https://youtu.be/yWjarJW_9kI
    Po wykonaniu zdjęcia z nieco dłuższym czasem (np. 1/10 s)
    można sprawdzić, czy naświetlanie objęło cały odcinek
    czasu, czy tylko fragmenty. Uwaga: niektóre odtwarzacze
    YT nie potrafią wyświetlić 60fps, tylko 30fps.
    Na testowych zdjęciach miałem zawsze ciągły odcinek.
    Dla krótszych czasów prostym testem jest zdjęcie
    ruszającej się plamki lasera ze wskaźnika laserowego.
    Też nie zauważyłem żadnych przerw w naświetlaniu...

    P.