  • 41. Data: 2015-02-04 13:14:08
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/maor9v$5qg$1@node2.ne
    ws.atman.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    [...]

    To rób co chcesz, najlepiej dalej bujaj się z nju.
    A jak Ci zbrzydnie to zajrzyj tutaj
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_SMS
    Ale absolutnie nie wcześniej!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 42. Data: 2015-02-04 18:41:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" mat2ee$ept$...@n...news.atman.pl

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Centrum_SMS

    Informacje z tej strony potwierdzają to, co zauważyłem.
    Numery Play i Virgin są takie same; numer jest zapisany w SIMce...
    Może ,,poprawię'' ten numer komórce mojej matki.

    Jako ciekawostkę podam, że chyba żaden mój telefon
    nigdy nie wysłał SMSa bez mojej wyraźnej zgody. ;)

    Natomiast z odbiorem jest gorzej, znacznie gorzej...

    -=-

    Dzięki za info.

    -=-

    Problem z Nju raczej wykracza poza SMSy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2015-02-04 19:52:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
> [...]

    > nigdy nie wysłał SMSa bez mojej wyraźnej zgody. ;)
    >
    > Natomiast z odbiorem jest gorzej, znacznie gorzej...

    Przed doręczeniem Ci SMS-a chciałbyś dostawać prośbę o zgodę na to? Jak
    to sobie wyobrażasz? SMS-em? Odpada, bo musi być zgoda na jego
    doręczenie (błęde koło). Rozmowa telefoniczna? Dało by się zrobić,
    choćby dzwonić miał jakiś bot. So...?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 44. Data: 2015-02-05 00:30:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" matppi$7cf$...@n...news.atman.pl

    > Przed doręczeniem Ci SMS-a chciałbyś dostawać prośbę o zgodę na to?

    To byłoby dobre.

    > Jak to sobie wyobrażasz?

    Część SMSów dobrych to hasła słane z banku na moje żądanie.
    Inne SMSy dobre to te, na wysłanie których wcześniej zgodziłem
    się -- choćby przypomnienia o wizycie u lekarza, terminie
    spłacenia karty kredytowej, czy potrzebie przedłużenia
    polisy OC...

    > SMS-em? Odpada, bo musi być zgoda na jego doręczenie (błęde koło). Rozmowa
    telefoniczna? Dało by się zrobić, choćby dzwonić miał
    > jakiś bot. So...?

    Inne dobre SMSy to te z pogróżkami, ;)

    http://leszekc.w.tkb.pl/BestiaLstwo/2015-01-06.png

    dzięki którym mógłbym za free uwolnić się od SMSów ,,seksualnych''...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2015-02-05 00:47:24
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze Ĺ?lepym o kolorach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 16:38:25 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Liwiusz" mao41u$c95$...@n...news.atman.pl

    > Cierpliwość jest cnotą -- myślał tak cierpiąc
    > z powodu bólu ręki włożonej do ognia. ;)
    >
    > Cierpliwość jest cnotą -- ale jakże czasami kosztowną.
    > Niejeden człowiek nie osiągnął celu, gdyż zabrakło mu
    > cierpliwości. Jednak cierpliwość ma swoją cenę.
    >
    > Dziś matce łatwiej (niż za miesiąc) zgadnąć, kto mógł
    > wysłać SMS 23 stycznia.

    Nie dokopalem sie w watku informacji, czy sprawdzales sam aparat - sms wyslane.

    Zdazalo mi sie, tak przy okazji, ze moja stara Nokia "sama" wysylala sms-y gdy cos
    nieszczesliwie ja przygniotlo w kieszeni. Trafialo na pierwszy alfabetycznie numer w
    kontaktach.

  • 46. Data: 2015-02-05 01:15:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" a...@g...co

    : Zdazalo mi sie, tak przy okazji, ze moja stara Nokia "sama"
    : wysylala sms-y gdy cos nieszczesliwie ja przygniotlo w kieszeni.
    : Trafialo na pierwszy alfabetycznie numer w kontaktach.

    Słyszałem, że niejedna gnieciona chwytała się pierwszego
    lepszego numeru... Numerek, skok w BOK, obciążenie...
    Nierzadko później usunięcie... Ale chyba nie u starej...
    Inna sprawa, że te młodsze to nawet nie domagają się
    ściskania -- ledwo musnąć opuszką palca, a ta już gotowa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2015-02-05 20:06:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał(-a):

    [...]

    Nie podajesz sposobu wyrażenia zgody na odbiór SMS-ów

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 48. Data: 2015-02-05 20:31:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@g...com
    *krzysztofsf* napisał(-a):

    > Zdazalo mi sie, tak przy okazji, ze moja stara Nokia "sama" wysylala
    > sms-y gdy cos nieszczesliwie ja przygniotlo w kieszeni. Trafialo na
    > pierwszy alfabetycznie numer w kontaktach.

    Też tak miałem, Nokia 6310i. Pech chciał, że pierwszy nr w kontaktach
    był nr stacjonarnym, na które SMS-y były jakoś inaczej taryfikowane. Po
    kilku takich razach jako pierwszy nr wpisałem sobie jakiś fake, na który
    wysłanie SMS-a nie było możliwe

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 49. Data: 2015-02-06 02:43:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Big Jack" mb0ev4$541$...@n...news.atman.pl

    > Nie podajesz sposobu wyrażenia zgody na odbiór SMS-ów

    Ależ podaję:

    -- skoro żądam nadesłania SMS, zapewne też wyrażam zgodę na odbiór
    -- rejestratorka pyta mnie, czy mi wysłać SMS, aby przypomnieć mi
    o wizycie lekarskiej
    -- ktoś inny na stronie pyta (na stronie WWW) o pozwolenie wysłania
    SMS przypominającego o kończącej się polisie OC
    -- sklep pyta, czy ma słać mi SMSami info o promocjach
    -- bank potrafi dać wisienki w zamian za prawo do słania SMSów
    -- Tobie (czy komuś innemu z grupy) mogę zezwolić na wysłanie
    SMSa do mnie

    Mądrzy ludzie nie pchają się z SMSami wszędzie, jak nie pchają
    się wszędzie z m@ilami, czy reklamówkami papierowymi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2015-02-06 14:11:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
> [...]

    > SMSa do mnie
    >
    > Mądrzy ludzie nie pchają się z SMSami wszędzie, jak nie pchają

    Krótko: bredzisz. Wyrażenie żądania przysyłania czegoś konkretnego nie
    jest zgodą na otrzymywanie czegokolwiek. Ktokolwiek będzie chciał Wysłać
    Ci SMS-a to to zrobi bez względu na Twoją wolę. I nic z tym nie zrobisz.
    Jedynie możesz zablokować nr, a wtedy SMS-y z tego nr będą lądować w
    skrzynce ze spamem, a Ty będziesz żył w błogiej nieświadomości, że nic
    nie przychodzi, aż zajrzysz kiedyś do tej skrzynki. Od SMS-ów się nie
    opędzisz. W każdym razie na dzień dzisiejszy. Amen. I z mojej strony
    EOT, bo mam wrażenie... A zresztą nie będę mówił. Mądrej głowie dość
    dwie słowie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675