  • 11. Data: 2015-03-21 05:59:14
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:3feb8827-d8ff-4cc1-a122-b53c63114416@googlegrou
    ps.com...
    > Przydalyby sie znormalizowane ogniwa energetyczne, pasujace do wszystkich
    > urzadzen, ktore wymienialoby sie "w biegu" nie przerywajac pracy na czas
    > uzupelniania. Wtedy ladowaloby sie ogniwa a nie urzadzenia i nosilo ze
    > soba zapas kilku.

    Brawo, właśnie wymyśliłeś baterie AA i AAA :-)

  • 12. Data: 2015-03-21 09:10:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 21 marca 2015 05:59:30 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Brawo, właśnie wymyśliłeś baterie AA i AAA :-)

    Nie do konca, ale akumulatorki wymienne sa mi znane.

    natomiast pokaz mi telefon w ktorym mozesz wymienic baterie nie wylaczajac go
    wczesniej.

  • 13. Data: 2015-03-21 13:43:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 01:10:04 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Nie do konca, ale akumulatorki wymienne sa mi znane.
    > natomiast pokaz mi telefon w ktorym mozesz wymienic baterie nie wylaczajac go
    wczesniej.

    No to wymysliles power pack.

    Ale telefonowi raczej nie przeszkadza wylaczenie na chwile.

    Tak nawiasem mowiac to widac pewna unifikacje baterii wsrod
    producentow - duzi maja mniej typow niz telefonow, mali uzywaja typow
    duzych.
    Ale na wieksza unifikacje bym nie liczyl - najwyrazniej producenci
    baterii nie maja problemow zrobic dowolnych wymiarow.

    J.

  • 14. Data: 2015-03-21 20:05:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-19 o 19:20, re pisze:

    > To ile ten "zegarek" sam pochodzi bez ładowania czy wspomagania ?
    > bo jakoś nie doczytałem tej ważnej informacji.
    > ---
    > Biorąc pod uwagę, że ma objętość zbliżoną do przeciętnego, małego
    > telefonu komórkowego to może pochodzić tyle samo

    Czyli tradycyjnie porażka.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-03-21 23:01:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > Biorąc pod uwagę, że ma objętość zbliżoną do przeciętnego, małego
    > telefonu komórkowego to może pochodzić tyle samo

    Zależy z czym porównać. Jeszcze nie tak dawno żeby zegarek chodził to trzeba
    go było regularnie nakręcać.

  • 16. Data: 2015-03-22 00:06:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    re wydumał(a) w news:mekr2m$5fk$1@mx1.internetia.pl :
    > Użytkownik "RadoslawF"
    > Czyli tradycyjnie porażka.
    > ---
    > Zależy z czym porównać. Jeszcze nie tak dawno żeby zegarek chodził to
    > trzeba go było regularnie nakręcać.

    Nooo z zegarkiem słonecznym :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2015-03-22 12:52:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-21 o 23:01, re pisze:

    > Czyli tradycyjnie porażka.
    > ---
    > Zależy z czym porównać. Jeszcze nie tak dawno żeby zegarek chodził to
    > trzeba go było regularnie nakręcać.

    Pierwszy zegarek na baterię kupiłem w latach osiemdziesiątych.
    dla mnie to było dawno. Wtedy też widziałem zegarki mechaniczne
    które nie trzeba było nakręcać, same się nakręcały pod warunkiem
    że nie leżały na półce.
    Ale jakby te zegarki na baterie wytrzymywały tylko kilka godzin
    czy nawet kilka dni to został bym przy mechanicznych.
    Zauważ że ten dzisiejszy wynalazek musisz w pewnym momencie
    zdjąć z łapki na na kilka godzin przywiązać do ładowarki.
    I wtedy nie bardzo możesz z niego skorzystać.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-03-22 14:04:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2015 12:52:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > dla mnie to było dawno. Wtedy też widziałem zegarki mechaniczne
    > które nie trzeba było nakręcać, same się nakręcały pod warunkiem

    Do dzis robia te zwykle, wiec widac nakrecanie nie takie straszne.

> [...]
    > zdjąć z łapki na na kilka godzin przywiązać do ładowarki.
    > I wtedy nie bardzo możesz z niego skorzystać.

    Ale gdyby to wtedy nie byla wymiana baterii tylko ladowanie ?
    Czlowiek z reguly spi i wtedy zegarek moze sie ladowac ...

    J.

  • 19. Data: 2015-03-22 14:33:38
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    RadoslawF wydumał(a) w news:memacs$s3t$1@node1.news.atman.pl :
> [...]
    > dla mnie to było dawno. Wtedy też widziałem zegarki mechaniczne
    > które nie trzeba było nakręcać, same się nakręcały pod warunkiem

    Nadal możesz kupić jedne i drugie.

    > Ale jakby te zegarki na baterie wytrzymywały tylko kilka godzin
    > czy nawet kilka dni to został bym przy mechanicznych.

    To takie porównanie roweru do samochodu. Samochód trzeba tankować a rower
    nie, praktycznie "sam się nakręca" :)

    > Zauważ że ten dzisiejszy wynalazek musisz w pewnym momencie
    > zdjąć z łapki na na kilka godzin przywiązać do ładowarki.
    > I wtedy nie bardzo możesz z niego skorzystać.

    Ale ma znacznie wiecej funkcji niz zwykły zegarek. Jak sie uprzesz to
    smartfon też mozesz uznać jako zegarek... Funkcja zegarka w tych
    urządzeniach jest funkcją marginalną.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 20. Data: 2015-03-22 19:26:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > Nie do konca, ale akumulatorki wymienne sa mi znane.

    No wiadomo że nie do końca, ale idea ta sama.

    > natomiast pokaz mi telefon w ktorym mozesz wymienic baterie nie wylaczajac
    > go wczesniej.

    Nie rozumiem pytania - skoro urządzenie jest zasilane z baterii to chyba
    naturalne jest że się wyłączy gdy baterię mu wyjmiesz. To samo się stanie z
    latarką czy magnetofonem zasilanym tylko z baterii.
    A jeśli podłączysz telefonowi ładowarkę to wiele telefonów będzie
    kontynuować pracę z wyjętą baterią. Testowałem tak starego Samsunga z
    padniętą baterią.