  • Data: 2014-07-25 16:00:02
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-25 00:38, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie Windows Phone w telefonach to jakaś porażka. Taki przykład. Z
    > telefonu z androidem chcieliśmy przesłać zdjęcie na lumię (nie pamiętam
    > modelu, na pewno lumia i windows). W zasadzie nic prostszego. Odpalamy
    > BT i leci. O nie... Nie da się. Pytanie do wujka G i okazuje się, że ten
    > telefon owszem ma BT, ale tylko do użytku z zestawem słuchawkowym.

    Nieprawda, przed chwila przeslalem zdjecie - idzie bez zadnych
    problemow, w obie strony.

    > Owszem, mają być jakieś aplikacje które to obchodzą, ma niby być jakaś
    > aktualizacja, która to rozwiązuje, ale trzeba pokombinować. No to krok
    > drugi. Przerzucimy przez laptopa. Nic prostszego, podłączamy kabelek i
    > wrzucamy fotki. O nie. Nie da się. Trzeba ciągnąć kobylastą aplikację
    > (zune) i dopiero można coś kombinować. Po instalacji niby widać pamięć
    > telefonu, ale fotki nie chciały się przegrać. Nie było czasu, daliśmy
    > spokój.

    Nieprawda, po podlaczeniu do komutera jest widoczna zarowno zawartosc
    pamieci wbudowanej jak i karty SD.

    > Inny przykład. Kumpel loguje się do srajbuka na lumii. I nagle okazuje
    > się, że w kontaktach telefonu ma jedno wielkie śmietnisko. I nie da się
    > wyłączyć synchronizacji kontaktów ze srajbuka w telefonie. Naczynie
    > powiązane, używasz aplikacji na telefonie, to musisz mieć kontakty z
    > tego gówna, nie chcesz mieć, to loguj się przez www.

    Tego nie chce sprawdzac. FB na komorce to ostatnia aplikacja, ktora
    chcialbym instalowac.

    > Ja wiem, że zaraz odezwą się użytkownicy WP i wyjaśnią jaki byłem głupi
    > i czego nie umiałem zrobić. Pewnie gdyby mi się chciało z tym systemem
    > zapoznać, to temat byłby do ogarnięcia. Tylko nie o to chodzi. Takie
    > podstawowe funkcje, powinny być zaimplementowane domyślnie i działające.
    > I pomijam fakt, że do mnie nie przemawia filozofia kafli, to subiektywna
    > ocena.

    Tu nie ma zadnych trickow, skorzystalem z podstawowej, wbudowanej
    fukcjonalnosci WP 8.0.