  • Data: 2014-07-31 10:03:16
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 21:58, B.G pisze:
    > Cześć.
    > Kupiłem kilka miesięcy temu L520, robiąc to dlatego, że jest to
    > najtańszy WP8.
    > Chciałem _tylko_ zobaczyć co i jak w tym OS-ie, a następnie go sprzedać.
    > Jednak nie sprzedałem i uważam że jest to najtrafniej zainwestowane
    > przeze mnie kilka stów (400zł) od dłuższego czasu.

    Dzięki za obszerne info. Tego mi potrzeba, bo nie znam nikogo, kto
    posiada taki telefon, żeby podpytać i pooglądać, a w sieci widziałem
    trochę filmów z tym, trochę poczytałem i wygląda zachęcająco.

    Możesz jeszcze napisać jak wygląda sprawa aparatu? Dobrze robi się tym
    zdjęcia? Są przyzwoitej jakości, czy raczej marne? Wiem, że nie ma lampy
    błyskowej. I źle i dobrze. Jak widzę efekty z lampy ledowej, to mi się
    śmiać chce, bo te zdjęcia wychodzą okropne. W moim obecnym SE K800i jest
    dość fajna lampa błyskowa, choć o małym zasięgu i trochę jestem
    przyzwyczajony do tego. No ale ten telefon powoli już umiera i dlatego
    rozglądam się za nowym.

    > Czekam z lekką już niecierpliwością na update do WP8.1... i jeśli będzie
    > tam to co zapowiadają... to kupię za jakiś czas porządniejszą (pewnie
    > droższą z min 1GB RAM-u) "słuchawkę" z tym systemem.

    Czy update systemu do 8.1 jest bez problemu możliwy w tej Nokii L 520?

    > Ma co prawda kiepski nieco wyświetlacz (okropnie się palcuje i odbija
    > światło), brak przedniej kamery.. ale to nie tragedia w konfrontacji z
    > ceną.

    Kiepski, bo się palcuje, czy kiepski, bo źle wygląda obraz, który on
    pokazuje? Jakieś problemy z kątami widzenia, kolorami, albo na słońcu?

    > Najlepiej sprawdź sam. Ale jak nie jesteś jakoś uzależniony od
    > brandzloida - to będziesz raczej zadowolony.

    Totalnie nie jestem uzależniony, bo mam obecnie telefon SE K800, który
    nie wie co to android;) Na razie androida oglądałem w telefonie żony i u
    znajomych, ale mnie nie powalił. Stąd też rzut okiem w stronę WP8

    > Tak samo - na WP8 jest "kupa" bezpłatnych programów.

    Ok, fajnie :)

    > Ja pozbyłem się bez żalu Androida.
    > Prywatnie używam wspomnianej Lumii. Jako maszynka do "wszystkiego"
    > spisuje się naprawdę zgrabnie.
    > Natomiast do pracy - do naprawdę ciężkiej orki SMS-ami - często
    > kilkadziesiąt na dzień - i podobnej ilości rozmów - używam E72.
    > W takim zastosowaniu - dachówki nie są w stanie konkurować z sensownym
    > klasykiem z _realną_ klawiaturą.

    Z tym pewnie też będę miał problem, bo się muszę przestawić z klawiatury
    na dotyk. Ale ogólnie pisanie smsów na tym nie przysparza problemów?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/