  • Data: 2009-01-01 14:48:45
    Temat: Re: Nokia e51, a regulacja i wzmacnianie sygnału Wi-Fi
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 11:58:12 +0100, PlaMa napisał(a):

    > już Ci podałem przykład siedzisz w domu i widzisz sieć_maciusia, albo
    > nawet głupia neostrada to na 100% nie Twoje. Tłumaczenie się że to
    > pewnie darmowy hot-spot jest na poziomie przedszkola.

    Słuchaj ja nie wnikam jak się nazywa sieć. NIE OBCHODZI MNIE TO. Neostrada
    dla ścisłości ma domyślnie włączone na Liveboxie zabezpieczenia. Byle
    jakie, ale jednak.

    > Nie wiedziałem czyj to samochód więc przejechałem się nim bo pewnie
    > producent jazdy próbne udostępniał? No BŁAGAM!

    Tak tak, wszyscy lubimy te analogie samochodowe, czy pasują czy nie.

    > Co do argumentu Syrgiusza że to pasmo jest ogólnie dostępne to posłużę
    > się następującą analogią:
    > Mamy las publiczny, jest publiczny i ogólnodostępny - ALE I TAK NIE MASZ
    > PRAWA Z NIEGO DRZEW WYWOZIĆ!

    Leśna analogia też już była. Zero oryginalności.

    - A pan czy wierzy w duchy - spytał prelegenta jeden ze słuchaczy.
    - Oczywiście, że nie - odparł prelegent, po czym z wolna rozpłynął
    się w powietrzu.