  • 21. Data: 2004-08-08 21:23:44
    Temat: Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Sufler <i...@w...won-spam.pl> wrote:

    > Grupa ma w nazwie internet, wydawało mi się, że Wy użytkownicy
    > internetu będziecie coś na ten temat wstanie powiedzieć.

    Grupa ma w nazwie 'pl', wydawało mi się, że Wy, Polacy, będziecie w stanie
    coś na ten temat (reperowania trabanta) po polsku Polakowi powiedzieć.

    P.

  • 22. Data: 2004-08-08 21:27:58
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 8 Aug 2004 21:21:28 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    >I irytujesz. Bo jednego piszącego nie na temat można przełknąć. Ale nie jak
    >przychodzą Was tabuny. Na pl.internet.polip piszecie 'wolno mi działa
    >Internet!', a na pl.comp.pecet - 'win XP nie odtwarza mi mp3!'. Czytelnicy
    >mają najwyraźniej dość powuczania i tłumaczenia, że tak się nie robi, więc
    >stosują - ku własnej uciesze - mniej bezpośrednie sposoby informowania
    >o niestosowności zachowania.

    ...które to sposoby generują wątki takie jak ten, w sumie dotąd 19 artykułów,
    a mój będzie dwudziesty. Jeśli powodem irytacji jest zbędny ruch na tej
    grupie[1], to jest to nieco dziwna metoda walczenia z nim.

    [1] IMHO 90% ruchu na tej grupie jest zbędne. Moderacjo, wróć!
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 23. Data: 2004-08-08 21:30:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > ...które to sposoby generują wątki takie jak ten, w sumie dotąd 19 artykułów,
    > a mój będzie dwudziesty. Jeśli powodem irytacji jest zbędny ruch na tej
    > grupie[1], to jest to nieco dziwna metoda walczenia z nim.

    Irytuje tylko początkowy post, reszta bawi :) Tzn. bawi fakt niezauważania
    kolejnych aluzji.

    P.

  • 24. Data: 2004-08-08 23:21:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 8 Aug 2004 21:17:14 +0200,
    Sufler <i...@w...WON-SPAM.pl> screamed:

    > mówi mi sąsiad informatyk, napisz ga grupe dyskusyjną,
    > to tam Ci rzetelnie odpowiedzą.
    > Oj srodze ten mój sąsiad się pomylił,

    Napisz na pl.rec.uroda, udzielą Ci rzetelnej odpowiedzi.

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 25. Data: 2004-08-09 16:12:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Sufler <i...@w...WON-SPAM.pl> zapodał(a):

    [...]
    > Albo nie majlepiej nic nie pisz" mowa jest srebrem
    > a milczenie platyną"

    Idź już -kilka osób Ci tłumaczy, że trafiłeś nie na tą grupę
    co trzeba, a Ty dalej grzęźniesz i się ośmieszasz...
    NTTG - przeczytaj opis grupy i napisz na listę dotyczącą
    oprogramowania...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 26. Data: 2004-08-10 08:37:09
    Od: "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Użytkownik "Sufler" <i...@w...WON-SPAM.pl>

    Nie wierze no po prostu niewierze aby nikt z Was
    nie używał firewalli, i aby nikt z was niewiedział o
    czym ja mówie, jesteście po prostu złośliwi
    i do szpiku kości cyniczni.

  • 27. Data: 2004-08-10 09:02:16
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Nie wierze no po prostu niewierze aby nikt z Was
    > nie używał firewalli, i aby nikt z was niewiedział o
    > czym ja mówie, jesteście po prostu złośliwi
    > i do szpiku kości cyniczni.
    Dobra, jestesmy be. Za to Ty blaznisz sie jak tylko mozesz. Nie uzywamy
    firewalli, to my jestesmy problemem internetu, to my jestesmy zombie...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 28. Data: 2004-08-10 09:31:27
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Tue, 10 Aug 2004 10:37:09 +0200, Sufler wrote:
    > Nie wierze no po prostu niewierze aby nikt z Was
    > nie używał firewalli, i aby nikt z was niewiedział o
    > czym ja mówie, jesteście po prostu złośliwi
    > i do szpiku kości cyniczni.

    A Ty jesteś męczący i zachowujesz się jak głupi, samolubny bachor.
    Piszesz nie na tę grupę, co trzeba, żądasz, żeby poświęcać Ci uwagę,
    bo jak nie, to będziesz tupał i krzyczał, a kiedy już trafisz, gdzie
    powinieneś, i ktoś próbuje Ci pomagać, wciąż śmiecisz tutaj. Porównaj
    te dwa dokumenty:

    <http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt>
    <http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.pomoc.txt>

    i wyobraź sobie, że nie jesteś jedynym, tylko jednym z kilkudziesięciu
    ludzi miesięcznie, którzy uważają, że ich problem np. z firewallem jest
    problemem o skali narodowej. Przeproś i nie grzesz więcej.

    FUT pl.internet.pomoc
    --
    ////))) Śmiech odróżnia nas od zwierząt, a on nie ma innego :
    //|-O-O ) dowodu, że nie jest wieprzem. ["Quo vadis"] :

  • 29. Data: 2004-08-10 13:12:59
    Od: "Praca CDN-Integrator" <p...@i...krakow.pl>

    > Grupa ma w nazwie 'pl', wydawało mi się, że Wy, Polacy, będziecie w stanie
    > coś na ten temat (reperowania trabanta) po polsku Polakowi powiedzieć.

    Już nie mogę :-))

    Polecam: pl.misc.samochody

    --
    Mirek Głaz