  • Data: 2017-01-17 10:36:12
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał:

    > Na słuchacza to pewnie niemało.
    > Ale nawet jak na te babinke wychodzi 1000pln to może lepiej jej za
    > to co innego zrobic? Zreszta pokrycie FM-em mamy chyba całkiem dobre.
    > Jakieś dziury są raczej w dolinach górskich a nie za końcach polski
    > w lasach...

    Ustanowić specjalną komisję, która postanowi, w jaki sposób najlepiej
    babci dogodzić mając na to tysiąc złotych? Jest wiele takich sytuacji,
    że idą na cos pieniądze, ale dopiero przeliczenie tego "na twarz" robi
    wielkie wrażenie. Pamiętam jak kiedyś sam jeden jechałem pociągiem
    złożonym z kilku wagonów ciągniętych przez parowóz. Chciałem kupić
    bilet u konduktora, ale mi nie sprzedał, bo nie miał wydać reszty.

    > Ale aby doświetlić te miejsca medialnie to chyba lepiej postawić
    > nadajniki gdzieś w krakowie i wrocławiu i stamtąd nadawać. Tyle że
    > to raczej nie jest powód istnienia tego nadajnika. IMHO to raczej
    > takie chwalenie sie ze możemy i nadajemy...

    A nawet musimy. Dyskusje, czy odbuować Konstantynów, czy budować nowy
    nadajnik w innym miejscu szybko się skończyły, gdy zawisła groźba
    odebrania częstotliwości i dania jej komu innemu.

    --
    Jarek