  • Data: 2017-01-19 13:14:00
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale raczej niespotykana u innych

    Prawda. Nigdzie nie spotkałem. Ani wcześniej, ani później.

    > Kupili 16 mln numerow, a wyprodukowali 160 mln urzadzen :-)

    Wbrew pozorom wypuszczenie w takiej sytuacji powtarzających się
    mumerów nie spowoduje tragedii. W każdym razie nie większej, niż
    losowanie za każdym razem z puli 16 milionów.

    > Tylko czy znasz ja cala ?

    Ja?! Nie ja pisałem soft do żonglowania tymi MACami!

    > Albo inaczej - sluzby odnotowaly wlamanie do banku, operator mowi ze
    > to byl MAC M1, M2 i M3 (45 minut), gdzies pozniej laczylo sie banku
    > urzadzenie urzadzenie o adresie M4 i M5 - to samo, czy inne ?

    Niech odpytają producenta tabletu.

    --
    Jarek