    From: "Doxent" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
    Date: Wed, 11 Feb 2015 15:26:46 +0100

    > Jak podłączę zewn. myszkę działa bez problemu.
    > Klawiatura działa bez problemu.
    > Co to może być?

    próbowałeś kombinację Fn+F6 albo samo F6 bądź F7 tam gdzie jest taka ikona
    przekreślonego kwadracika, tylko trzeba przytrzymać dobre 2-3 sekundy bo od
    krótkiego naciśnięcia nie reaguje. Wiem, że to wkurza niemiłosiernie a
    ostatnio walczyłem z Lenovo z 8.1 gdzie domyślnie touchpad był wyłączony i
    za bogackiego nie dało się go ustawić aby był zawsze działający. Pewnie
    gdzieś jest to ustawienie zagrzebane ale nie udało mi się odlaleźć.