  • 11. Data: 2009-04-20 20:16:09
    Temat: Re: Nowa reklama Orange.
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gshaoo$1b0h$1@omega.artcom.pl...
    >O co chodzi w tej nowej reklamie Orange że w każdą środe dwa bilety do kina
    >w cenie jednego. Na czym polega taka reklama że tylko dowiedziałem sie że w
    >każdą środe dwa bilety w cenie jednego a reszty szczegółów niema, ciekawe
    >reklamy teraz sie robi :)

    Swoją drogą to muszę przyznać że reklamy Orange są bardzo dobre, wszystkich
    ofert. Nie można tego powiedzieć o Plusie, który mając lepsze usługi i
    większą multimedialność (duże pakiety internetowe z dobrym naliczaniem co do
    bajta, konto plusnet z darmowym powiadamianiem o nowych mailach, darmowy
    portal wap.plus.pl itd.) to nie potrafi tego dobrze zareklamować. Pokazuje
    albo pania siedzącą na żyrandolu albo chore na Simplusa przestraszone
    dzieci:) Może to prawda że coś gorszego trzeba dobrze zareklamować a lepsze
    się i tak sprzedaje.... Kto wie, Plus na 1.miejscu w ilości klientów w
    2008r...