  • Data: 2011-02-27 15:48:27
    Temat: Re: Nowe liczniki
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Feb 2011 13:29:35 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Historia z Kaliforni
    > http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2349171,0
    0.asp

    >Tam sa odnosniki do wczesniejszych odcinkow.
    >Ale tam moga takie akcje popierac.
    >
    >J.

    System kosztyke 18 tysiecy doclow. Co mnie my wystarczylo na pokrycie
    moich kosztow energii (w dosyc duzym domu) pzrez 180 miesiecy. Do tego
    dochodza inne koszta. No i gdybym mial 18 tysiecy w gotowce, to bym
    zainwestowal. A jakbym nie mial, to musialbym wziac kredyt z banku,
    dzieki czemu owe 18 tysiecy by sie podwoilo. A ze "spzredamy
    energie"?... Cena rynkowa jest miniej wiecej 12 centow za
    kilowatogodzine i nikt wiecej nei zaplaci

    Trzeba by miec cos w glowie inaczej zeby sie na taka inwestycje
    zdecydowac. No chyba ze sie jest bogatym lewackim Kalifornijczykiem
    ktory zaplaci kazda cene zeby byc politycznie poprawnym. Albo
    "geekeim" ktory zaplaci kazda zene zeby miech technologie ktorej nikt
    inny nie ma.

    A.L.