  • 31. Data: 2011-01-03 21:55:52
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ja zrozumialem przekaz, ale Twoje kompleksy mnie oczarowaly :)

    Wmawiasz sobie cos. Nie czuje sie gorszy jezdzac 535 tak jak nie czulem sie
    jezdzac 80 ccm. Za to kompleksy czesto widac u posiadaczy HD co to odmachac
    na drodze nie potrafia.

    Dysiek

  • 32. Data: 2011-01-03 21:56:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-03 22:55, Dysiek pisze:

    > Wmawiasz sobie cos. Nie czuje sie gorszy jezdzac 535 tak jak nie czulem sie
    > jezdzac 80 ccm. Za to kompleksy czesto widac u posiadaczy HD co to odmachac
    > na drodze nie potrafia.

    Wlasciciele Toyot tez nie odmachuja. Ci to musza miec dopiero problemy
    ze soba...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 33. Data: 2011-01-03 22:17:18
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przykro mi.
    >

    > --
    > Kuczu

    złośliwy jesteś to od urodzenia czy ktoś cię kiedys skrzywił i tak juz
    zostało ?

  • 34. Data: 2011-01-03 22:19:19
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Nie ma powodu, zeby bylo ci przykro - nie potrzebuje przedluzac sobie
    > kutasa halasujac 123,3 dB :-)
    >
    > Dysiek

    :) dobre

  • 35. Data: 2011-01-03 22:21:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-03 23:17, NESSO pisze:
    > Użytkownik "Kuczu"<q...@g...com> napisał w wiadomości

    > złośliwy jesteś to od urodzenia czy ktoś cię kiedys skrzywił i tak juz
    > zostało ?

    Nie wiem. Ale masz na to jakis skrot ?

  • 36. Data: 2011-01-03 22:33:52
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Nie wiem. Ale masz na to jakis skrot ?
    >
    > --
    > Kuczu

    FSLM513

    :D
    rozszyfrujesz ? czy pomoc ci ?

  • 37. Data: 2011-01-03 22:36:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-03 23:33, NESSO pisze:

    > FSLM513
    >
    > :D
    > rozszyfrujesz ? czy pomoc ci ?

    ROTFL. Sprobuj tego: FXR-C.

  • 38. Data: 2011-01-03 22:43:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sty, 22:51, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Odnosilo sie to do nowych "stawek" wiekowych przy PJ. Nie uwazam, ze ktos
    > bedzie pokrzywdzony jezdzac maszyna co ma 46 KM do 24 roku zycia. Nie
    > chodzilo mi bynajmniej o tetrykowatosc.

    Ja bym czuł się pokrzywdzony. Litości... żyjemy w demokratycznym kraju
    w którym dorosłość w przepisach jest określona jako 18 lat. Na jakiej
    niby podstawie określili wiek 24 lat jako wystarczający do prowadzenia
    motocykli >46KM? Jakie to ma znaczenie czy ktoś ma 18 czy 40 lat
    kupując na pierwsze moto GSX-R? Jeden i drugi może być tak samo
    niebezpieczny jak i zupełnie niegroźny...

    Ciekawe czy tak samo byś śpiewał jakby zrobili limit wiekowy prawka,
    po osiągnięciu wieku N zabierane prawko bezdyskusyjnie, to nic, że
    jeden w wieku X lat jest już niebezpieczny a drugiemu sprawności
    mógłby pozazdrościć niejeden o 15 lat młodszy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-01-03 22:45:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sty, 22:55, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Wmawiasz sobie cos. Nie czuje sie gorszy jezdzac 535 tak jak nie czulem sie
    > jezdzac 80 ccm. Za to kompleksy czesto widac u posiadaczy HD co to odmachac
    > na drodze nie potrafia.

    Ja pierdole, serio przejmujesz się tym, że ktoś Ci nie odmacha, już
    nie wspominając o dorabianiu do tego teorii? Macham zawsze, czasami
    ktoś nie odmacha bo może buc, może nie widział, może nie mógł ale do
    głowy by mi nie przyszło wiązać to z tym na czym ten ktoś jedzie juz
    nie wspominając o tym by dostrzec czy to jest HD...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2011-01-03 22:50:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Sty, 23:43, AZ <a...@g...com> wrote:

    > żyjemy w demokratycznym kraju
    > w którym dorosłość w przepisach jest określona jako 18 lat.

    Tak mi się przypomniało:

    http://groups.google.com/group/pl.listserv.chomor-l/
    msg/13bbf52f48495db2?hl=pl

    No i do tego chyba to wszystko zmierza... Ale niektórym to chyba
    dobrze z obróżką i kagańcem na pysku.

    --
    Artur
    ZZR 1200