  • 81. Data: 2011-01-05 20:11:53
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów oni go... to mogą,
    tam gdzie Pan może Pana majstra...

    Użytkownik "AZ"
    Chlopaki ja nie wiem o czym wy gadacie ale boje sie ze o czyms zlym.

    Wazne ze precyzyjnie wyraza uczucia - nie tak jak z pomiarem czasu.
    I pocalujta mnie w ...dolomity :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 82. Data: 2011-01-06 09:34:43
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 04.01.2011 00:19, Alex D. B. pisze:

    > 60kg wagi.

    teraz to mi jest przykro

  • 83. Data: 2011-01-07 07:15:44
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > oni go... to mogą,
    > tam gdzie Pan może Pana majstra...

    Oni pana majstra nie pytają o pozwolenie:)

    --
    Glub

  • 84. Data: 2011-01-07 07:19:03
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie, ja mam na mysli takiego jednego skutersa :-)

    :)
    --
    Glub

  • 85. Data: 2011-01-07 10:54:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 03.01.2011 23:43, AZ pisze:

    > Ja bym czuł się pokrzywdzony. Litości... żyjemy w demokratycznym kraju
    > w którym dorosłość w przepisach jest określona jako 18 lat. Na jakiej
    > niby podstawie określili wiek 24 lat jako wystarczający do prowadzenia
    > motocykli>46KM?

    na podstawie statystyk wypadków. na tej samej podstawie TU mają zwyżkę
    do 26go roku życia.

    - gildor

  • 86. Data: 2011-01-10 00:42:48
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N1" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > teraz to mi jest przykro

    bo?

    tak wiem, nie wygladam jak prawdziwy czoperowiec.
    wlewam w siebie litry browara, a najwiecej co udalo mi sie uzyskac to 63kg.
    :(

    Alex.