  • 1. Data: 2009-09-11 13:52:59
    Temat: Nowe stery NV i czarny ekran
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

    Karta graficzna 8600GT, zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony NV i
    po uruchomieniu komuptera od razu czarny ekran, monitor to 19" samsung Dsub,
    grafika ma 2x DVI, używam przejściówki na Dsub, po podłączeniu zwykłego
    monitora CRT obraz jest normalny.

    w czym problem ? (monitor LCD jest na pewno sprawny)

  • 2. Data: 2009-09-11 14:19:16
    Temat: Re: Nowe stery NV i czarny ekran
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-09-11 15:52, Użytkownik Terminator napisał:

    > w czym problem ? (monitor LCD jest na pewno sprawny)

    Jak zwykle problem leży miedzy klawiaturą a oparciem krzesła/fotela.
    Zainstaluj "stare" sterowniki.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-11 14:24:53
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > w czym problem ? (monitor LCD jest na pewno sprawny)

    a co złego w starych sterach ? Aktualnie używam 181.22 i nie widzę sensu
    przesiadki. Nowe to tylko więcej bugów.

  • 4. Data: 2009-09-11 14:25:08
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Karta graficzna 8600GT, zainstalowałem najnowsze sterowniki ze strony NV i
    > po uruchomieniu komuptera od razu czarny ekran

    Coś kręcisz. Skoro od razu po uruchomieniu komputera, czyli jeszcze przed
    załadowaniem sterowników, to sprawdź połączenie między kartą a monitorem
    albo dociśnij kartę. Ale jeśli jest czarny po załadowaniu sterowników, to
    uruchom system w trybie awaryjnym i zmień odświeżanie na 60Hz.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2009-09-13 12:27:01
    Od: "Moniak" <n...@m...pl>

    potwierdzam, wszystkie sterowniki nvidii wywalają system po zainstalowaniu,
    sprawdzałem na rivie nforce i geforce.. system zawiesza się z czarnym
    ekranem przy uruchamianiu, sygnalizując wcześniej dźwiękowo jakiś błąd...
    instalowałem na przykład na win 98, na którym później jakimś cudem udało mi
    się zainstalować sterszą wersję - przy uruchamianiu systemu krzyczy teraz że
    brak mu jakiejś biblioteki (a raczej tzw. powiązania), stąd problem... jakim
    cudem oni dostali WHQL?

  • 6. Data: 2009-09-13 13:58:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Moniak" napisał:

    > potwierdzam, wszystkie sterowniki nvidii wywalają system po
    > zainstalowaniu,

    To straszne. I co rząd na to?

    JoteR

  • 7. Data: 2009-09-13 14:15:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > To straszne. I co rząd na to?

    spierdalaj!

  • 8. Data: 2009-09-13 14:19:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mam kolegę który montuje tylko intele, twierdzi że zawsze instaluje stery z
    internetu i wszystkie mu działają... więc może nvidia wypieła się na amd
    które przejęło ati...

  • 9. Data: 2009-09-13 15:50:45
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

> [...]
    > Dsub, grafika ma 2x DVI, używam przejściówki na Dsub, po podłączeniu
    > zwykłego monitora CRT obraz jest normalny.

    Podłącz TV pod wyjście telewizyjne i sprawdź czy tam jest obraz. Jak
    jest, to już chyba będziesz wiedział jak sobie przestawić żeby mieć
    obraz na monitorze.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2009-09-13 16:37:56
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > mam kolegę który montuje tylko intele, twierdzi że zawsze instaluje
    > stery z internetu i wszystkie mu działają... więc może nvidia wypieła
    > się na amd które przejęło ati...
    A jak myślisz, że inni mają stery z radia, może z tv.
    Dobre stery ma Radio Marycha.
    Ale bzdety.