  • Data: 2021-01-03 19:27:32
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 4 January 2021 at 02:32:15 UTC+9, Marek wrote:
    > Ale co z psem zrobili? Co masz na myśli?
    >
    > Jeśli chodzi o spota (psa), to jak na razie można wyguglac użyte
    > zastosowanie:
    > - gdzieś w Nowej Zelandia próby (nie wiadomo czy kontynuowane) do
    > pasania owiec
    > - w jednym mieście USA w policji, jako narzędzie wspierające
    > interwencje
    >
    > Można też znaleźć dokument (zdaje się raport owej policji) opisujący
    > problemy ze spotem. Generalnie ton jego jest taki, że spot nie jest
    > tak "mądry" i autonomiczny jakiego obraz rysuje BD w swoich
> [...]

    Wiele takich wynalazków potrzebna jest tylko po to żeby ktoś popatrzył i zrobił coś
    mądrzejszego. Na dzisiaj i na bliską przyszłość ludzkość potrzebuje robotów do
    pielęgnowania starzejącej się populacji, do taniej produkcji dóbr konsumpcyjnych i do
    eksploatacji Księżyca/Marsa. Plus jakieś niszowe zastosowania, ale to margines (seks
    lalki itd). Zanim te trzy obszary nie mają taniego źródła robotów, to znaczy że
    wyścig nawet się nie zaczął.