    Subject: Re: Nowości z BD
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: robot <r...@o...pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2021 22:23:52 +0100

    W dniu 03.01.2021 o 19:27, Konrad Anikiel pisze:

    > Wiele takich wynalazków potrzebna jest tylko po to żeby ktoś popatrzył i zrobił
    coś mądrzejszego. Na dzisiaj i na bliską przyszłość ludzkość potrzebuje robotów do
    pielęgnowania starzejącej się populacji, do taniej produkcji dóbr konsumpcyjnych i do
    eksploatacji Księżyca/Marsa. Plus jakieś niszowe zastosowania, ale to margines (seks
    lalki itd). Zanim te trzy obszary nie mają taniego źródła robotów, to znaczy że
    wyścig nawet się nie zaczął.

    Smutna prawda.
    Chociaż zawsze liczyłem na te seks lalki żeby były takie nie do
    odróżnienia od ludzi.
    Ale to już chyba nie za moich czasów.