    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Date: Sat, 27 Jul 2013 03:28:56 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 01:39:22 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ale przecież to miała być alternatywa dla - cytuję: "pani w biurze" i jej
    > znienawidzonego przez ToMasza *.doc-a.

    Pani w biurze często i gęsto nienawidzi wszystkiego. Niestety najbardziej
    wymogu używania mózgu do myślenia. Tak z moich pewnych doświadczeń jako
    helpdesk mi wynika. :D

    > Bezpłatne (a nawet płatne, pojawiające się czasem na giveaway) poległy przy
    > próbie wypełnienia formularza CEIDG, umieszczonego na stronie stosownego
    > urzędu w tak zachwalanym przez ToMasza formacie PDF.

    Nie do końca jestem pewien, czy tu akurat format PDF jest winowajcą...

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]