  • Data: 2013-03-08 11:50:18
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-07 10:38, Janko Muzykant wrote:

    > Wiadomości o pozycji zasłon okiennych przez komórkę potrzebuje wielu :)
    > Podobnie niezwykle wygodnie zmienia się telefonem kolor i natężenie
    > światła :)

    > Nie mówimy o zabawkach własnej konstrukcji, tylko o pakietach dla ludu,
    > któremu to potrzebę ich posiadania...

    > No właśnie.
    > No dobra, spora liczba ludzi z tej grupy żyje z takich pierdół. Ale
    > przynajmniej przyznajmy przed sobą, że jest to głupie.

    Ze co ????? Czyli wg. Ciebe pilot to TV to tez glupota tak ?

    Generalnie nalezy zautomatyzowac wszystko aby nie robic niczego na co
    nie ma sie ochoty. Inteligenty dom jak nabardziej wpisuje sie w ten
    kierunek i ja a takze wielu moich znajomych wpisuje sie w ta technologie.

    Roboty beda za nas pracowac fizycznie a czlowiek skupi wylacznie na tym
    do czego nadaje sie najlepiej - tworczego myslenia. Pomijam ludzkich
    szympansow ktorych sens zycia sprowadza sie do picia piwa i ogladania
    meczy - ale IMO nazywanie ich ludzmi to lekkie nieporozumienie.

    Pozdrawiam

    Marek