  • Data: 2011-03-04 12:12:54
    Temat: Re: Nowy rodzaj szyn kolejowych??
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 11:13:45 +0100, J.F. napisał(a):

    > A o ile sie podniesie tor kolejowy na skutek wzrostu temperatury o 30K

    podaj mi rozszerzalność cieplną stopu... :) bez tego mogę podać wzór
    ogólny :) Miła rozrywka to będzie i odskocznia od koszmaru powtórki ze
    statystyki jaką mi w robocie zafundowano w robocie*....

    15 lat temu obiecałem na egzaminie komisyjnym ze statystyki, że w zamian
    z 3, które przepuści mnie na następny rok w życiu się do tego nie
    dotknę.... no i masz.... właśnie muszę wyliczyć przedział ufności z
    wyników badań (i to dla rozkładu t-studenta, bo są 3 próby
    zaledwie)... :-/

    --
    pzdr
    meping