    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy samochód - rysy na lakierze
    Date: Mon, 2 Mar 2015 11:56:58 +0100

    Dnia 2015-02-25, o godz. 17:08:55
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > Fajna sytuacja z forum Dacii - salon próbuje wepchnąć klientowi
    > (lekko) porysowane nowe auto (na które czekał 6 miesięcy) i za
    > chińskiego boga nie zgadza się nawet na żaden rabat.
    > Wykłóca się nawet na forum, że ma rację, bo auto spełnia normy
    > Renault (mimo że nadal jest porysowane), a Renault go popiera.
    >
    > Co Wy na to, czy rysy na lakierze, naprawiane po chamsku pędzlem,
    > faktycznie nie wpływają na wartość nowego auta?
    > Odebralibyście taki samochód?

    Ja bym nie odebrał. Swoją drogą ciekawe podejście sprzedawcy -
    zniechęcić potencjalnych klientów. Rok temu odbierałem auto w salonie
    Peugeot. Po 2-3 miesiącach zaczęły się na masce pojawiać zacieki. No to
    do salonu. Obejrzał to blacharz/lakiernik i stwierdził że maska źle
    polakierowana - źle położony podkład. Propozycja - zdzieramy lakier i
    lakierujemy. Ja na to że nie za bardzo bo będzie inna grubość lakieru i
    przy odsprzedaży to obniży wartość. Chwila konsultacji z importerem i
    decyzja - wymieniamy maskę na nową fabrycznie lakierowaną. Czekałem
    około 2 tygodni na maskę. Sama wymiana godzinę. Plus dostałem od
    dealera darmowy przegląd gwarancyjny po roku. W sumie to niecałe 500PLN
    ale zawsze zostawiło dobre wrażenie.

    Zdrówko