  • Data: 2014-10-27 14:50:28
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-27 o 09:28, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Coraz bardziej jestem za antyglobalistami.
    > P.G.

    Tendencja jet szersza. Tak samo zwalcza się handel chronionymi
    zwierzętami, handel kością słoniową czy pornografię dziecięcą. Ciężko
    jest dopaść tych co polują na słonie czy tych co wykorzystuję dzieci do
    produkcji pornografii. Dlatego zakłada się, że ten proceder jest
    napędzany przez tych co chcą to kupić, więc traktuje się ich jako
    współwinnych. Stąd odpowiedzialność kupującego.
    Antyglobaliści owszem będą protestować przeciwko takiej walce z
    podróbkami (bo to walka z korporacjami), ale pochwalą zastosowanie
    podobnego mechanizmu do przypadku zakupu żółwika czy kupna pornosa z
    dzieckiem.

    --
    pozdrawiam
    MD